انگل در آمریکا 10 میلیون دلاری شد

به گزارش وبلاگ تور چین به نقل از ورایتی، انگل یا پارازیت که نقدی اجتماعی از جامعه کره است و به عنوان نماینده این کشور برای اسکار 2020 معرفی شده است، از 11 اکتبر در کانادا و آمریکا نمایش خود را آغاز کرد و در این آخر هفته در زمانی کمتر از یک ماه، پیروز شد تا فروش خود را به 10 میلیون دلار برساند.

انگل در آمریکا 10 میلیون دلاری شد

این در حالی است که این فیلم پیش از این از مرز فروش 100 میلیون دلاری در دنیا عبور کرد و تا یکشنبه پیش در بازار سینماهای خارج از آمریکا 102 میلیون دلار فروخته بود.

گفته شده فروش این فیلم در آمریکا می تواند از این رقم هم فراتر برود زیرا 142 سالن سینما به سینماهای نمایش دهنده آن افزوده شده و اکنون 603 سالن سینما این فیلم را نمایش می دهند.

به این ترتیب این فیلم به عنوان پرفروش ترین فیلم خارجی زبان سال در آمریکای شمالی شناخته شده است و از کمدی مکزیکی اسپانیایی زبان فریدا را آلوده نکن 2 که در ماه مارس پیروز به فروش 9.27 میلیون دلاری شده بود، فراتر رفته است.

انگل نام خود را به عنوان پیروز ترین فیلم سینمای مستقل دنیا در سال 2019 ثبت نموده و هم نظر منتقدان و هم مردم را جلب نموده است.

برای این فیلم انتظار می رود که در رقابت اسکار هم نامزدی بهترین فیلم بین المللی و هم بهترین کارگردانی را کسب کند.

انگل در خصوص خانواده بی پولی است که به خانواده ثروتمندی تعدی می نمایند اما در مخمصه می افتند. منتقدان از این فیلم به عنوان اثری یاد نموده اند که با کمدی غیرعادی شروع و به اثری عجیب تبدیل می گردد که در هیچ گونه ای قابل دسته بندی نیست. آخرین اثر بونگ زندگی را زیر کفن سرمایه داری می جوید و در خاتمه ما را توانگرتر می سازد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انگل در آمریکا 10 میلیون دلاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگل در آمریکا 10 میلیون دلاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید