امروز و فردا؛ تماشای این بازی ها را از دست ندهید!

به گزارش وبلاگ تور چین، در آخرین فیفادی رسمی پیش از شروع جام دنیای، تیم های ملی در کوشش هستند تا با رسیدن به بالاترین سطح آمادگی، در مهم ترین تورنمنت فوتبالی دنیا شرکت نمایند؛ تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم شرکت نماینده در جام دنیای قطر خواهد بود که برای گذراندن آخرین اردوی آماده سازی پیش از شروع رقابت ها، به کشور اتریش سفر نموده و قرار است شاگردان کی روش 2 بازی محبت آمیز را در اردوی تدارکاتی برون مرزی خود به انجام برسانند. ایران در گروه دوم جام دنیای 2022 قطر، با تیم های ملی انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه است که هر 4 تیم در فیفادی ماه سپتامبر به میدان می روند.

امروز و فردا؛ تماشای این بازی ها را از دست ندهید!

ولز چراغ اول را روشن می نماید

شاگردان راب پیج در تیم ملی ولز، در میان تیم های شرکت نماینده در گروه دوم جام جهانی 2022 قطر، اولین تیمی است که در فیفادی ماه سپتامبر مسابقه خود را برگزار می نماید؛ ولزی ها در ادامه مسابقات لیگ ملت های اروپا باید امشب (پنجشنبه 31 شهریورماه) از ساعت 22:15 به مصاف تیم ملی بلژیک بروند. ولز با کسب یک امتیاز در آستانه حذف از سطح اول لیگ ملت های اروپا قرار گرفته است و آن ها به کسب پیروزی در مسابقه فردا شب احتیاج مبرمی دارند.

آمریکایی ها در ژاپن استارت می زنند!

تیم ملی فوتبال آمریکا که در کوشش برای شبیه سازی مسابقه حساس با تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر است، آدینه اول مهرماه و ساعتی پیش از تقابل تیم های ملی ایران و اروگوئه، در کشور ژاپن میهمان این تیم خواهد بود؛ تقابل تیم های ملی آمریکا و ژاپن از ساعت 15:55 آغاز می گردد. نکته جالب توجه اینکه در فیفادی ماه سپتامبر، تمرکز آمریکایی ها به رویارویی با رقبایی است تا بتوانند شرایط بازی با ایران را شبیه سازی نمایند.

آغاز مجدد کی روش مقابل یاران سوارس

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی و حرفه ای دنیای فوتبال در بازگشت دوباره اش به نیمکت تیم ملی ایران باید آدینه شب یوز های ایرانی را در مقابل تیم ملی اروگوئه راهنمایی کند؛ کی روش که امیدوار است بتواند روز های خوبی را همراه تیم ملی در جام جهانی تجربه کند، در شرایطی مقابل اروگوئه قرار می گیرد که این مسابقه پیش از انتخاب او، معین و هماهنگ شده بود و حالا سرمربی پرتغالی باید شاگردانش را برای انجام این مسابقه سخت در کشور اتریش آماده کند. تیم های ملی ایران و اروگوئه، آدینه اول مهرماه از ساعت 19:30 مقابل هم صف آرایی می نمایند.

ساوت گیت و پسران تنور فیفادی را داغ می نمایند

تیم ملی انگلیس در آخرین تقابل از دور نخست ملاقات های ملی در فیفادی ماه سپتامبر، آدینه شب در مقابل تیم ملی ایتالیا قرار خواهد گرفت؛ مسابقه ای که در جریان رقابت های لیگ ملت های اروپا به انجام می رسد و انگلیسی ها در کوشش هستند تا در مقابل غایب بزرگ جام جهانی 2022 قطر، آمادگی فنی خود را محک بزنند و بتوانند در استادیوم سن سیرو، نتیجه خوبی را به دست آورند. تیم های ملی انگلیس و ایتالیا آدینه اول مهرماه و از ساعت 22:15 مقابل یکدیگر به میدان خواهند رفت.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "امروز و فردا؛ تماشای این بازی ها را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز و فردا؛ تماشای این بازی ها را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید