اصلاحیه محدوده زمانی آثار منتشر شده ویژه بخش دفاع مقدس

به گزارش وبلاگ تور چین، رجبعلی سالاریان، رئیس هیئت اجرایی و مدیر روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به اصلاحیه ای که در بخش ویژه دفاع مقدس نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه اجرا شده است، گفت: خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان، برنامه سازان و شهروند خبرنگاران حوزه کتاب برای شرکت در بخش ویژه دفاع مقدس این دوره از جشنواره کتاب و رسانه می توانند آثار خود را که در محدوده زمانی اول مهر ماه سال 1398 تا انتها مهرماه 1399 در رسانه ها نموده اند، برای شرکت در جشنواره ارسال نمایند.

اصلاحیه محدوده زمانی آثار منتشر شده ویژه بخش دفاع مقدس

سالاریان اضافه کرد: پیش از این در فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه اعلام شده بود آثاری که در محدوده زمانی اول مهر ماه سال 1398 تا سرانجام شهریور 1399 در رسانه ها منتشر شده اند، در داوری شرکت داده می شوند اما این مهلت برای بخش ویݫه دفاع مقدس تا سرانجام مهرماه افزایش پیدا نموده است.

سالاریان با اشاره به استقبال فعالان رسانه ای حوزه کتاب در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه گفت: در این دوره دو بخش ویژه سواد رسانه ای و دفاع مقدس به جشنواره اضافه شده است که این امر مشارکت فعالان حوزه کتاب و رسانه را به همراه خواهد داشت. با توجه به اینکه چندین روز از ارسال فراخوان گذشته، شاهد حضور فعالانه وبلاگ تور چین، روزنامه نگاران برای حضور و رقابت در این جشنواره هستیم.

رئیس هیئت اجرایی نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه اضافه کرد: علاقه مندان تا 14آبان ماه فرصت دارند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی resaneh.ketab.ir مراجعه نمایند و آثار خود را در قالب های اعلام شده برای داوری ارسال نمایند. لذا از وبلاگ تور چین و روزنامه نگاران و فعلان رسانه ای تقاضا دارم ارسال آثار خود را به روزهای آخر موکول ننمایند چراکه مهلت ارسال آثار قابل تمدید نیست.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اصلاحیه محدوده زمانی آثار منتشر شده ویژه بخش دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاحیه محدوده زمانی آثار منتشر شده ویژه بخش دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید