ارائه خدمات امدادی به بیش از 2100 حادثه دیده

به گزارش وبلاگ تور چین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به 2 هزار و 142 حادثه دیده طی طرح تابستانه خبر داد.

ارائه خدمات امدادی به بیش از 2100 حادثه دیده

کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هلال احمر طی تابستان امسال 356 مورد حادثه در سطح استان را پوشش داده و نیرو های امدادی هلال احمر استان در این حوادث به 2 هزار و 142 حادثه دیده خدمات مختلف امدادی ارائه کرده اند.

او با اشاره به اینکه از مجموع حوادث رخ داده در این مدت 285 مورد با بیشترین آمار، مربوط به حوادث جاده ای بوده است، افزود: همچنین از مجموع حوادث 38 مورد شهری، 9 مورد کوهستان، 3 مورد سیل و آبگرفتگی، 11 مورد حضوری و 10 مورد دیگر حوادث را شامل می شود.

کاوسی با اشاره به اینکه مأموریت های امدادی نسبت به مدت مشابه پارسال 41 درصد افزایش داشته است، گفت: در مدت مشابه پارسال پوشش امدادی 252 مورد حادثه در سطح استان ثبت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هزار و 532 نیروی عملیاتی در قالب 589 تیم در این حوادث مشارکت داشته اند و 569 خودروی امدادی نیز در این مأموریت ها به کارگیری شده اند.

او با بیان اینکه عملیات فنی رهاسازی برای 51 مورد حادثه اجرا شده است، ادامه داد: بیشترین حوادث رخ داده به ترتیب مربوط به شهرستان های قاین با 74 مورد، سربیشه با 47 مورد و نهبندان با 44 مورد بوده است.

وبلاگ تور چین خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارائه خدمات امدادی به بیش از 2100 حادثه دیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات امدادی به بیش از 2100 حادثه دیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید