ابلاغ مراتب ثبت 3 میراث فرهنگی ناملموس به استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ تور چین، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای به استاندار تهران، مراتب ثبت سه میراث فرهنگی ناملموس را به استاندار آذربایجان شرقی ابلاغ کرد.

ابلاغ مراتب ثبت 3 میراث فرهنگی ناملموس به استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ تور چین، در نامه ارسالی از سوی علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خطاب به محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی آمده است:

در اجرای ماده 1 از قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب سال 1382 و مواد 11 و 12 از قانون الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی حفظ میراث فرهنگی ناملموس مصوب سال 1384 و مواد 2 و 3 آیین نامه اجرایی قانون مذکور مصوب 1387/11/6 هیئت محترم وزیران و با رعایت مقررات آیین نامه اجرایی مذکور، میراث فرهنگی ناملموس با عنوان کشتی سنتی گولشماخ به شماره 1883، دانش و فنون جهره ایرماق (ریسندگی سنتی) در روستای یولقونلوی به شماره 1954، دانش بوکی و سنتی تهیه کشمش در ملکان به شماره 1955، در تاریخ 1398/04/05 در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس به ثبت رسیده است. هر گونه اقدام که موجب حفظ و احیای این میراث شود مورد تأکید است.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب برای مطلعی و اجرا به مقامات و مسئولان ذی ربط ابلاغ شود و از نتیجه اقدام این وزارتخانه را مطلع نمایند.

منبع: میراث آریا

به "ابلاغ مراتب ثبت 3 میراث فرهنگی ناملموس به استاندار آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ مراتب ثبت 3 میراث فرهنگی ناملموس به استاندار آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید