مقابله با ایران هراسی از مهم ترین برنامه های وزارتخانه میراث فرهنگی است

به گزارش وبلاگ تور چین، تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت یکی از برنامه های اصلی وزارت ما مقابله با ایران هراسی است، چرا که از اهداف استکبار تخریب چهره ایران است.

مقابله با ایران هراسی از مهم ترین برنامه های وزارتخانه میراث فرهنگی است

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، عزت الله ضرغامی در بازدید از موزه قدیم رامسر درباره ظرفیت اصلی استان و مسائل عمده گردشگری آن گفت: این ساختمان دیدنی است و در اختیار بنیاد مستضعفان است و در چند سال اخیر پذیرش نداشته و برنامه ریزی درستی برای این که مردم از این مکان تاریخی بازدید نمایند، نداشته ایم. می توانیم با همکاری بنیاد مستضعفان برنامه ای مطابق شیوه های رایج گردشگری جهانی برای این مکان تاریخی و استفاده از ظرفیت آن با کاربری نو تعریف کنیم.

او ادامه داد: جاذبه های مازندران به لحاظ کمی و کیفی بی نظیر است. در حال فراهم کردن تسهیلات هستیم و طرح جانمایی تقریبا به نتیجه رسیده است.

طرح آزادسازی سواحل، کار ارزشمند حاکمیت است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: طرح آزادسازی سواحل کار ارزشمند حاکمیت و نظام است و به زعم بعضی امکانپذیر نبود، اما انجام شد و اعلام کردیم که با همکاری دو وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در حال تهیه آیین نامه و جانمایی دقیق برای جذب سرمایه گذاران هستیم.

ضرغامی اعلام کرد: من تصورم این است که مجموعه های خوب بخش خصوصی نباید تخریب شوند و تا زمانی که خدمات مناسب ارائه می دهند باید فعال باشند.

ظرفیت های کلاردشت قابل توسعه است

او درباره ظرفیت مجموعه کلاردشت گفت: بعضی ظرفیت های کلاردشت ویژه و قابل توسعه است. ما از هر سرمایه گذاری حمایت می کنیم.

مقابله با ایران هراسی از برنامه های اصلی

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: یکی از برنامه های اصلی وزارت ما مقابله با ایران هراسی است چرا که از اهداف استکبار تخریب چهره ایران است. در جلساتی که با بعضی سرمایه گذاران خارجی کشورهای همسایه داشتم بسیاری از آنها سرمایه نمی خواهند و انتظار رفع کردن موانع را دارند، سال جاری هم سال برداشتن موانع فراوری است. ما باید کوشش کنیم تا نظام بروکراتیک ناکارآمدی که مثل اختاپوس روی فعالیت های سازنده افتاده است، برداریم، ما در حد خودمان مساعدت های لازم را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مقابله با ایران هراسی از مهم ترین برنامه های وزارتخانه میراث فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با ایران هراسی از مهم ترین برنامه های وزارتخانه میراث فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید