اقامتگاه های بومگردی یکی از ارکان تاثیرگذار و مجذوب کننده در چرخه فرآیند سفر هستند

به گزارش وبلاگ تور چین، میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده، اقامتگاه های بومگردی یکی از ارکان تاثیرگذار و مجذوب کننده در چرخه فرآیند سفر هستند.

اقامتگاه های بومگردی یکی از ارکان تاثیرگذار و مجذوب کننده در چرخه فرآیند سفر هستند

علی اصغر شالبافیان در نشست با یاور عبیری، رئیس جامعه اقامتگاه های بومگردی ایران و روسای استانی پس از دریافت گزارش از آخرین شرایط حاکم بر خانه های بومگردی و آگاهی از مسائل و چالش های پیش رو، استفاده از ظرفیت های متعدد و متنوع فعالان این حوزه را مبنای ارائه راه حل و پیشبرد سطح کیفی و کمی این نوع از تاسیسات گردشگری کشور بیان کرد.

ایجاد تغییرات لازم در آیین نامه و ضوابط اجرایی اقامتگاه های بومگردی، تقویت شأن تشکل حرفه ای بومگردی در رویدادها و تصمیم گیری های استانی، تعریف سرفصل های کاربردی آموزشی، استفاده از مدیران پیروز خانه های بومگردی در راستای آموزش و نشر پیروزیت های حاصل در زمینه های مختلف از جمله بازاریابی، ارائه خدمات شایسته و غیره بخشی از سرفصل های مشترک مطرح شده در این نشست بوده و تصمیم بر آن شد تا با استفاده از ظرفیت های موجود در بطن جامعه بومگردی به راه حلهای عملیاتی منتهی گردد.

معاون گردشگری کشور در این نشست ذات خانه های بومگردی را جلوه گر ظرفیت ها در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد و از این ویژگی شاخص به عنوان یکی از مهمترین ارکان تاثیرگذار و مجذوب کننده در چرخه فرآیند سفر نام برد.

بعلاوه، در این نشست سایر موضوعات از جمله حمایت از تعرفه انرژی اقامتگاه های بومگردی، تسریع در فرآیند تسهیلات، ارتباط مستقیم و مستمر جوامع استانی با ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استانها و نیز کوشش برای الگوسازی از جمله سایر مباحث مطرح شده بوده است.

حضور جدی اعضای بومگردی در نمایشگاه گردشگری تهران در بهمن امسال نیز یکی دیگر از مصوبات این نشست بود که تصمیم بر آن شد تا با حمایت وزارتخانه و کوشش اعضای جامعه استانی، مشارکت جدی در این رویداد مهم صنعت گردشگری کشور محقق گردد.

منبع: همگردی

به "اقامتگاه های بومگردی یکی از ارکان تاثیرگذار و مجذوب کننده در چرخه فرآیند سفر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه های بومگردی یکی از ارکان تاثیرگذار و مجذوب کننده در چرخه فرآیند سفر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید