آموزش و پرورش: انتشار گاز فلفل علت بدحالی دانش آموزان اصفهان، مسمومیت دروغ بود

به گزارش وبلاگ تور چین، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: از آنجایی که سلامت کلیه دانش آموزان حاضر در مدرسه برای عوامل مدرسه ارجحیت دارد، مسئولان مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفته تا از سلامت کلیه دانش آموزان اطمینان حاصل کنند.

آموزش و پرورش: انتشار گاز فلفل علت بدحالی دانش آموزان اصفهان، مسمومیت دروغ بود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: علت بدحالی دانش آموزان مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان معین شد و بازهم پای شیطنت دانش آموزی در میان بود.

به گزارش تسنیم، جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این اداره کل گفت: در خصوص اتفاقات روز گذشته مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان پس از بررسی های دقیق معین شد که یکی از دانش آموزان به واسطه انتشار گاز فلفل در فضا باعث بدحال شدن تعدادی از دانش آموزان ابن آموزشگاه شده است.

وی ادامه داد: یکی از دانش آموزان این مدرسه با استفاده از اسپری فلفل موجب شد تا بوی این اسپری در قسمتی از فضای آموزشگاه استشمام شود و موجب نگرانی تعدادی از دانش آموزان شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: از آنجایی که سلامت کلیه دانش آموزان حاضر در مدرسه برای عوامل مدرسه ارجحیت دارد، مسئولان مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفته تا از سلامت کلیه دانش آموزان اطمینان حاصل کنند.

وی بیان نمود: دانش آموز مذکور شناسایی شده و تمامی دانش آموزان باحال خوبی روانه منزل شدند.

سلمانیخاطرنشان کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان اصفهان به ویژه دانش آموزان و والدین از توجه به اخبار کذب و شایعاتی که باهدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است پرهیز نموده و اخبار مربوط به مدارس را از طریق مسیرهای ارتباطی معتبر پیگیری کنند.

منبع: عصر ایران

به "آموزش و پرورش: انتشار گاز فلفل علت بدحالی دانش آموزان اصفهان، مسمومیت دروغ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش: انتشار گاز فلفل علت بدحالی دانش آموزان اصفهان، مسمومیت دروغ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید