آبریز یخچال فریزر به سیستم ضدعفونی نانویی مجهز شد

به گزارش وبلاگ تور چین، شرکت ال جی به تازگی از فناوری ضدعفونی نانویی استفاده نموده است که به موجب آن عوامل مضر از آب خروجی حذف می گردد.

آبریز یخچال فریزر به سیستم ضدعفونی نانویی مجهز شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تور چین، شرکت الجی، یکی از بزرگترین فراورینمایندگان لوازم الکترونیکی کره جنوبی، به اسم بخشی از تعهد خود برای سلامت و رفاه مصرف نمایندگان، یخچال چند درب مجهز به فناوری نانو LG GC-L 22 FTQBL را معرفی کرد.

این یخچال فریزر اولین مدل در خط فراوری یخچال ال جی بوده که مجهز به بخش UV Nano است، این ویژگی دارای توانایی حذف ذرات مضر را دارد که ممکن است به خروجی آب یخچال چسبیده باشد.

رومبی سیمانجنتاک، مدیر بازاریابی محصولات لوازم خانگی ال جی در اندونزی گفت: این نوآوری مجموعه ای از ویژگی های پشتیبان دیگر را تکمیل می نماید که باعث می گردد این یخچال چهار در به انتخابی مناسب برای خانواده هایی که توجه بیشتری به سلامت و رفاه آن ها دارند، تبدیل گردد.

داشتن آبریز در یخچال و فریزر های ال جی چیز جدیدی نیست، اما محبوبیت این ویژگی به علت راحتی آن افزایش یافته است. با این حال، به گفته رومبی، در هنگام تمیز کردن و تعمیر و نگهداری، بخش آبریز یخچال ها دچار مشکل می گردد که علت آن این است که نوک لوله های خروجی آن ها با ذرات خارجی پر می گردد. بخشی از این آلودگی می تواند به وسیله آب حمل شده و مصرف گردد. توسعه فناوری UV Nano ال جی با هدف برطرف این مشکل صورت گرفته است.

UV Nano که در بخش خروجی قرار گرفته است، آب را به وسیله اشعه ماوراء بنفش تا انتهای لوله ضدعفونی می نماید. بدون احتیاج به فعال سازی، این فناوری قسمت داخلی لوله را تمیز می نماید. ال جی بعلاوه گزینه ای برای فعال سازی دستی ارائه می دهد که دارای نرخ اثربخشی 99.99 درصد برای از بین بردن باکتری ها است.

علاوه بر فناوری UV نانو، ویژگی های دیگری هم در یخچال های LG برای ارتقاء سلامتی وجود دارد که از آن جمله می توان به سیستم Hygiene Fresh+ اشاره نمود که در آن یک فیلتر هوای اختصاصی تا 99.99 درصد باکتری هایی را که ممکن است به غذا و نوشیدنی های ذخیره شده در یخچال چسبیده باشند، از بین می برد. در همین حال، ویژگی های DoorCooling+ و Multi Air Flow در کنار هم برای تثبیت دمای داخل یخچال کار می نمایند و از جریان سریع و یکنواخت هوای سرد در داخل محفظه آن اطمینان حاصل می نمایند. ویژگی DoorCooling+ یک دریچه هوای اختصاصی است که برای اطمینان از این که قفسه های نصب شده روی در ها دمای مشابه سایر قسمت های یخچال را حفظ می نماید.

در عین حال، فناوری Multi Air Flow به صورت راهبردی دریچه های هوا را در بخش های مهم برای جریان بهتر هوا و کنترل دمای داخل محفظه قرار می دهد. توانایی آن برای بازیابی سریع از دست دادن هوای سرد همراه با توزیع یکنواخت، آن را به جنبه ای مهم در حفظ طراوت غذا برای مصرف نماینده تبدیل می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آبریز یخچال فریزر به سیستم ضدعفونی نانویی مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبریز یخچال فریزر به سیستم ضدعفونی نانویی مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید