visitBritain، در حال راه اندازی کمپین نو برای افزایش تعداد گردشگران

به گزارش وبلاگ تور چین، آژانس ملی گردشگری ویزیت بریتین (visitBritain)، برای افزایش تعداد گردشگران به کشور انگلستان، در حال راه اندازی یک کمپین جهانی 2018، است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه شوید.

visitBritain، در حال راه اندازی کمپین نو برای افزایش تعداد گردشگران

کمپین من سفر می کنم به خاطر... از فیلم های کوتاه و نقل کننده داستان در نقاط غیرمنتظره کشور انگلستان، تجربیات خارق العاده و کمتر دیده شده و همچنین جاذبه ها و چشم مقدارای مشهور و شناخته شده، برای نشان دادن جذابیت های این کشور زیبا استفاده می کند.

این کمپین، احساساتی را در بیننده برانگیخته می کند که سبب شود این افراد برای تجربیاتی بی نظیر که تنها در انگلستان، می توان داشت، به آنجا سفر کنند و دقیقا همین الان بلیط سفر خود به این کشور خارق العاده را رزرو کنند.

این کمپین به صورت آنلاین، فیلمی را در ادامه مجموعه ای از عکس ها و فیلم های مقاصد گردشگری سراسر انگلستان، در فیس بوک و اینستاگرام خود، منتشر کرد. کمپین دیجیتال، در تمام شبکه های اجتماعی از ماه فوریه و آپریل در بزرگ ترین و باارزش ترین بازارهای گردشگری انگلستان یعنی استرالیا، فرانسه، آلمان و ایالات متحده آمریکا، و همچنین بازارهای رو به رشدی چون چین، هند و شورای همکاری خلیج فارس، در حال راه اندازی است.

سالی بالکومب، مدیر اجرایی آژانس ملی ویزیت بریتین، می گوید:

صنعت گردشگری، یکی از ارزشمندترین صنایع صادراتی، سبب رشد اقتصاد و ایجاد اشتغال در انگلستان است. این صنعت، همچنین، یک صنعت به شدت رقابتی در سراسر جهان به شمار می آید و ما از این فرصت برای ایجاد رشدی قوی در کشورمان، استفاده خواهیم کرد و نشان خواهیم داد که بریتانیا، مملو از فعالیت های جالب، ماجراجویانه و تجربیاتی فوق العاده و غیرمنتظره است و در تمام مواقع سال برای اکتشاف، می توانید به اینجا بیایید.

با تاباندن یک نورافکن و نقل از فرهنگ معاصر و هیجان انگیز بریتانیا، نوآوری در غذا و نوشیدنی، زیبایی حومه های شهری و پویایی شهرهای ما، ما قصد داریم تعداد بیشتری از گردشگران را ترغیب کنیم تا همین لحظه، برنامه سفر خود به انگلستان را نهایی و بلیط های خود را رزرو کنند.

این کمپین بر اساس تحقیقات جهانی آژانس ویزیت بریتین در مورد انگیزه ها، علایق و الهامات افراد برای سفر کردن که شامل ماجراجویی، هیجان، استراحت، اکتشاف، غذا و نوشیدنی و همچنین غیرمنتظره ها می شود، پیشرفته است.

ویزیت بریتین، به عنوان بخشی از یک کمپین جهانی، با شرکای تجاری ای چون BA و Expedia در کنار بازارهای کلیدی گردشگران خارجی، کار می کند تا تشویق و الهام برای سفر به انگلستان را تبدیل به رزروهایی واقعی کند.

پیش بینی ها می گویند، آمار گردشگران خارجی در انگلستان در سال 2018، برای اولین بار، از مرز 40 میلیون نفر، خواهد گذشت و با رسیدن به رقم 41.7 میلیون نفر، رشدی 4.4 درصدی را نسبت به سال 2017، تجربه خواهد کرد.

پیش بینی شده است، مقدار سرمایه گذاری کشور برای این آمار گردشگران در سال 2018 با 6.8 درصد رشد نسبت به سال 2017، به رقم 26.9 بیلیون پوند، رسیده است.

کمپین من سفر می کنم به خاطر... آژانس ویزیت بریتین، بخشی از کمپین بزرگ دولتی انگلستان است که هدف آن، ارتقای سطح کشور در زمینه گردشگری، تحصیل، سرمایه گذاری و تجارت در سراسر جهان است.

ارزش صنعت گردشگری در اقتصاد کشور انگلستان، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی پویا در میان دیگر منطقه ها و سرزمین ها، حدودا 127 بیلیون پوند است.

منبع: کجارو / traveldailynews.com

به "visitBritain، در حال راه اندازی کمپین نو برای افزایش تعداد گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "visitBritain، در حال راه اندازی کمپین نو برای افزایش تعداد گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید