یک هواپیمای روسی در راه است، عکس

به گزارش وبلاگ تور چین، یک جت مسافربری روسی که به طور کامل داخلی سازی شده بود، اولین پرواز آزمایشی خود را در 29 آگوست با موفقیت به خاتمه رساند.

یک هواپیمای روسی در راه است، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تور چین ، سوخو سوپرجت 100 (SSJ-100) که به وسیله Yakovlev طراحی و به وسیله UAC در کارخانه Komsomolsk-na-Amure ساخته شده است، یک هواپیمای منطقه ای با بدنه ای باریک و برد 4578 کیلومتر (2472 مایل دریایی) است که می تواند 87 تا 108 مسافر را حمل کند.

هدف آن رقابت با امبرائر E190 است که از گروه هواپیماهای مسافربری کوچک برزیلی در بازارهای جهانی است. در طول پرواز آزمایشی که 54 دقیقه به طول انجامید، SSJ-100 به حداکثر ارتفاع 3000 متری صعود کرد و به سرعت 343 کیلومتر در ساعت رسید. وزارت صنعت و تجارت روسیه خاطرنشان کرد که عملکرد پایدار همه سیستم ها و کنترل پذیری و پایداری هواپیما در حین پرواز تأیید شده است.

SSJ-100 اصلی که عمدتاً با قطعات و اجزای خارجی ساخته شده بود، برای اولین بار در سال 2008 پرواز کرد. حدود 40 سیستم و قطعه وارداتی با نسخه های ساخت روسیه در هواپیمای تازه جایگزین شدند.

قطعات ساخته شده بومی شامل بدنه هواپیما، سیستم اویونیک، سیستم کنترل پرواز و واحد برق کمکی و بعلاوه منبع تغذیه، تهویه مطبوع و تجهیزات حفاظت از آتش در کابین هواپیما است.

موتورهای SaM-146 ساخته شده در سرمایه گذاری مشترک بین Safran Aircraft Engines فرانسه و شرکت تابعه Saturn شرکت موتور متحد روسیه (UEC) برای سرعت بخشیدن به برنامه آزمایشی استفاده شدند، اما آنها با موتورهای PD-8 کاملاً ساخت داخل جایگزین خواهند شد.

منبع: asiatimes

بریتانیا و لهستان موشک ضد هوایی می سازند/ عکس

چراغ سبز تایوان به ناوگان c-130/ عکس

پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه/ شاهکار آفرودی خودروساز مشهور/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "یک هواپیمای روسی در راه است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هواپیمای روسی در راه است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید