گشت و گذاری رایگان بناهای باستانی و شهر توکیو

به گزارش وبلاگ تور چین، دیدنی هایی رایگان در توکیو

در سفر به هر شهری می توانید مکان هایی را پیدا کنید که بازدید از آن ها رایگان هستند، یا فعالیت هایی که می توانید در رایگان انجام بدهید و طعم سفر را حس کنید. در این یادداشت به شما مکان هایی را معرفی می کنیم که در سفر به توکیو می توانید به رایگان از آن ها بازدید کنید، همچنین برای گشت و گذار بهتر در شهر برای شما یک پیشنهاد داریم. با خبرنگاران همراه باشید:

گشت و گذاری رایگان بناهای باستانی و شهر توکیو

از سنسو جی (Senso-ji) بازدید کنید:

سنسو جی یک مرکز گردشگری بسیار محبوب برای خود ژاپنی ها و گردشکران خارجی است. این محل در حقیقت یک بنای باستانی محسوب می شود که در منطقه آساکوسا (Asakusa) در شهر توکیو قرار گرفته و قدیمی ترین و مهم ترین بنای مذهبی این شهر محسوب می شود. بر اساس افسانه های باستانی، این مکان در سال 645 میلادی از طریق دو برادر و به منظور بزرگداشت کانون (Kannon) الهه رحمت ساخته شده و این الهه به شکل تندیس در این جا تجسم پیدا کرده است. امروزه بازدیدکنندگان از طریق دروازه تندر (Kaminarimon) و عبور از خیابانی به طول 20 متر که در سراسر آن فروشگاه های مختلفی قرار گرفته است وارد مجموعه می شوند. در این فروشگاه ها انواع سوغاتی ها و غذاهای سبک محلی به فروش رسیده و در انتهای آن می توانید وارد دومین دروازه ساختمانی به نام Hozomon شوید. در پس این دروازه، تالار اصلی این ساختمان و یک پگودا (گونه ای از بناهای برج مانند مذهبی در کشورهای شرق آسیا که طبقات آن همواره فرد است) 5 طبقه قرار گرفته است. عبادتگاه آساکوسا در سال 1649 میلادی در سمت چپ ساختمان اصلی ساخته شد. بازدید از تمامی این بخش ها رایگان بوده و این مکان در طول سال میزبان جشنواره های متعددی است.

از عبادتگاه میجی جنگو (Meiji Jengu) دیدن کنید

دیدن توکیو بدون سر زدن به یکی از عبادتگاه های این شهر، ناقص خواهد بود. توصیه ما دیدن عبادتگاه بسیار تاثیرگذار میجی جینگو است. این عبادتگاه به امپراتور ژاپن در سرانجام قرن 19 میلادی اختصاص دارد که درهای ژاپن را به روی غرب گشود. بر خلاف بسکمک از عبادتگاه های شرق آسیا، این محل بسیار پر نور و روشن و دارای محیطی آرام و ساکت است. این عبادتگاه در مرکز توکیو قرار داشته و باغی زیبا به وسعت 200 جریب آن را احاطه کرده است. در این مکان پیش از ورود باید در محل خاصی مراسم تطهیر را به جای آورید. در این برنامه شما باید دست و دهانتان را با آب بشویید. اگر دوست داشته باشید هم می توانید مبلغی به عنوان هدیه در صندوق ویژه این محل انداخته و سپس تعظیم کرده و دوبار دست زده و مجددا تعظیم کنید.

به همراه یک فرد بومی به گشت و گذار در شهر بپردازید

هیچ راهی بهتر از دیدن توکیو به همراه یک فرد محلی وجود ندارد. بسکمک از منطقه ها در توکیو وجود دارند که در حالت عادی گردشگران شانسی برای دیدن آن ها ندارند اما یک گروه سازمان یافته به نام Systematized Goodwill Guide Groups با نام اختصاری (SGG) به شما برای دیدن شهر و دیدنی های آن به رایگان کمک می کنند. بیشترین اعضای این گروه را دانش آموزان و دانشجویان، زنان خانه دار و افراد بازنشسته که دارای وقت آزاد بیشتری هستند، تشکیل داده و با کمال میل، گوشه و کنار شهر را به گردشگران نشان می دهند. تورهای این مجموعه از بخش های مختلفی آغاز شده و در زمان های مختلفی در سراسر سال اجرا شده و بخش های مهمی از شهر از جمله پارک Ueno، قصر امپراتوری و … را شامل می شود. این برنامه ها کاملا رایگان بوده و شما تنها باید هزینه ورودی راهنمایان را به منطقه ها مورد نظر برای بازدید بپردازید. این تورها به زبان های انگلیسی و غیره برگزار شده و شما از طریق ارتباط با گروه SGG می توانید نسبت به رزرو این برنامه اقدام کنید. چه کاری بهتر از شناخت یک شهر به همراه یکی از ساکنان بومی آن وجود دارد؟

منبع: الی گشت

به "گشت و گذاری رایگان بناهای باستانی و شهر توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذاری رایگان بناهای باستانی و شهر توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید