کشمکش بر سر برگزاری بازی پرسپولیس ادامه دارد

به گزارش وبلاگ تور چین، با وجود مخالفت استانداری تهران اما سازمان لیگ می گوید برگزاری ملاقات پرسپولیس و نساجی برگزار خواهد شد.

کشمکش بر سر برگزاری بازی پرسپولیس ادامه دارد

به گزارش وبلاگ تور چین، عصر امروز محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد پس از جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا، مقرر شده تمام مسابقه های ورزشی در روز شنبه لغو شود.

پس از این خبر مسئولان سازمان لیگ خاطرنشان کردند درصدد هستند تا با آنالیز شرایط آب و هوایی نظر قطعی خود را درباره برگزاری یا لغو ملاقات پرسپولیس و نساجی و همین طورملاقات تراکتور و پیکان اعلام نمایند.

در همین رابطه محمد تقی زاده که با یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد مطرح کرد از نظر استانداری تهران تمام رویدادهای ورزشی روز شنبه در سطح استان تهران به دلیل آلودگی هوا باید لغو شود چرا که علاوه بر ناسالم بودنشرایط آب و هوایی حضور تعداد زیادی از تماشاگران برای تماشای بازی خود باعث ایجاد ترافیک شده و به افزایش آلودگی هوا می انجامد.

صحبت های معاون استانداری تهران در حالی از لغو ملاقاتهای پرسپولیس و نساجی و همین طور پیکان و تراکتور خبر می دهد که مسئولان سازمان لیگ معتقد هستند برگزاری مسابقه های فوتبال در روز شنبه مسئله ای ندارد.

در همین رابطه سهیل مهدی رییس کمیته مسابقه های سازمان لیگ روی خط همین برنامه تلویزیونی آمد و مطرح کرد: بر اساس قوانین اگر شاخص آلودگی هوا بیشتر از 170 واحد باشد برگزاری مسابقه فوتبال مجاز نیست اما در حال حاضر بر اساس اعلام سایت های مرجع شاخص آلودگی هوا عدد 130 را نشان می دهد و این عدد نیز رو به بهبود است. بنابراین از نظر سازمان لیگ و قوانین بین المللی برگزاری مسابقه فوتبال در این شرایط آب و هوایی مسئله ای ندارد البته ما نظر نهایی خود را فردا (شنبه) پیش از ظهر اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشمکش بر سر برگزاری بازی پرسپولیس ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشمکش بر سر برگزاری بازی پرسپولیس ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید