کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی ساختمان

به گزارش وبلاگ تور چین، امروزه در بازار کاغذ دیواری های مختلفی با طرح, رنگ و جنس های متفاوت عرضه میشوند که از نظر زیبایی با انواع دکوراسیون داخلی منازل تطبیق و همخوانی دارند. کاغذ دیواری نوعی پوشش تزیینی برای سطوح دیوارهای ساختمان میباشد که ظاهری زیبا به فضای ساختمان میبخشد و به صورت ساده, بافته شده و یا طبق الگوهای گرافیکی طراحی و تولید میشوند.

کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی ساختمان

کاغذ دیواری با طرح گرافیکی

کاغذ دیواری بافته شده

کاغذ دیواری نورانی

با پیشرفت تکنولوژی و عملی شدن ایده های خلاقانه, نوعی کاغذ دیواری وارد بازار شده که در بافت آن چراغهای LED تعبیه شده است و علاوه بر اینکه به عنوان یک دیوار پوش عمل میکند باعث زیبایی و نورانی شدن فضا در شب نیز میشود. این کاغذهای دیواری در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه میشوند که مناسب با هر نوع دکوراسیونی طراحی شده اند. برق مصرفی چراغ های LED به کار رفته شده در این کاغذ دیواری ها 3 تا 5 ولت میباشد که شب هنگام نور ملایمی به فضای مورد نظر میبخشد.

کاغذ دیواری پوستری

این نوع کاغذ دیواری نمایی شبیه به پوستر دارد اما با ابعادی وسیع تر و کیفیت بهتر, چاپ و بر روی دیوار نصب میشود. کاغذهایی که در چاپ کاغذ دیواریهای پوستری استفاده میشوند شامل کاغذهای فیبرو, پاستل, کتان و چرم میباشند. نوع چاپ و رنگ های به کار رفته در این نوع کاغذ دیواری ها تاثیر بسیاری در کیفیت این نوع کاغذ دیواری ها دارد. از انواع پوستر دیواری میتوان به کاغذ دیواری های سنتی, هنری, تاریخی, هندسی و طبیعت اشاره کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی نوع جدیدی از کاغذ دیواری است که در زیباسازی فضاهای مدرن و خاص به کار میرود. در این نوع کاغذ دیواری اشکال هندسی, تصویر بناهای تاریخی, تصویر گل و گیاه و… به صورت پوسترهای سه بعدی طراحی و تولید و در اندازه های استاندارد و به صورت سفارشی به متقاضیان تحویل داده میشود.

منبع: ساختمانچی

به "کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید