پورشه ماکان همراه با تغییراتی شگرف

به گزارش وبلاگ تور چین، این یک پیغام برای همه دنیاست. اگر همچنان شیفته پورشه هستید و مخصوصاً دوست دارید پورشه ماکان را در گاراژ منزلتان داشته باشید، همین امروز و فردا برای خریدش اقدام کنید، چون شاید دیگر نتوانید صاحب چنین ماشینی شوید. دلیلش ساده است. مدیران پورشه دیگر تمایلی به فراوری این خودرو با سوخت فسیلی ندارند و از سال 2024 فراوری آن فقط به صورت تمام برقی خواهد بود.

پورشه ماکان همراه با تغییراتی شگرف

سباستین اشتایگر، مدیر خط فراوری ماکان، در این باره گفته است: چندین عامل محدودکننده دیگر هم وجود دارد که قوانین جاری، فقط یکی از آنهاست. به نظر می رسد قوانینی که در اتحادیه اروپا وجود دارد، کشورهای تابع را ملزم می نماید که به فراوری خودروهایی با موتورهای وابسته به سوخت فسیلی خاتمه دهند.

اما یک سؤال! باید با موتور توربو هم خداحافظی کنیم؟ بله. دیگر قرار نیست این موتورها را روی ماکان ببینیم و احتمالاً سایر محصولات پورشه هم دیگر با موتور توربو فراوری نمی گردد. فریدمن هلر، یکی دیگر از مدیران پورشه، می گوید: چندین سال است که روی فراوری چنین موتورهایی مطالعه می کنیم و روی نحوه عملکرد آنها متمرکز هستیم.

با وجود این، مدیران پورشه تصریح نموده اند که مدل نو ماکان جذابیت های خاص خودش را دارد، چه در طراحی چه در تنوع رنگ و ظرایفی از این دست. بعلاوه شاهد تغییراتی در اتاق این مدل هم خواهیم بود؛ مدلی که نسبت به کاین هم سبک تر است و هم کوچک تر؛ به همین علت از محبوب خاصی هم برخوردار است.

آگهی های خرید و فروش پورشه ماکان

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ تور چین بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "پورشه ماکان همراه با تغییراتی شگرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه ماکان همراه با تغییراتی شگرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید