پرداخت 21 هزار و 759 میلیارد به گندمکاران

به گزارش وبلاگ تور چین، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از واریز 8 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم های خریداری شده به حساب کشاورزان خبر داد و گفت: بیش از 21 هزار و 759 میلیارد تومان به حساب گندم کاران واریز شد.

پرداخت 21 هزار و 759 میلیارد به گندمکاران

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ تور چین به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید سعید راد با اعلام اینکه تا به امروز دو میلیون و 329 هزار تن از این محصول راهبردی از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده است، افزود: مبلغ کل خرید تا به امروز به 24 هزار و 624 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان با خرید تضمینی یک میلیون و 334 هزار تن گندم، پیشتاز استان ها در تحویل این محصول راهبردی است، اظهار کرد: به ترتیب استان های استان فارس، ایلام، کرمان و گلستان پس از استان خوزستان در رتبه های بعدی قرار دارند.

راد با بیان اینکه تا به امروز 26 استان کشور وارد عملیات خرید تضمینی این محصول راهبردی شده اند، شرح داد: مراکز خرید استان های مذکور تا این مقطع از سال جاری زراعی، 356 هزار محموله از کشاورزان گندمکار در این استان ها، خریداری کرده اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه تا به امروز بیش از 88 درصد از پول گندم های خریداری شده به حساب گندمکاران واریز شده است، اعلام نمود: کمتر از 12 درصد به جای مانده از مطالبات این عزیزان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرداخت 21 هزار و 759 میلیارد به گندمکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 21 هزار و 759 میلیارد به گندمکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید