وضع اسفبار بچه ها مهاجر در آمریکا

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گزارش داد تصاویری که به رسانه ها درز کرده است، شرایط وحشتناک بچه ها را در مرز آمریکا نشان می دهد.

وضع اسفبار بچه ها مهاجر در آمریکا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تور چین، شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گزارش داد تصاویری که به رسانه ها درز کرده است، شرایط وحشتناک بچه ها را در مرز آمریکا نشان می دهد.

هنری کولر نماینده تگزاس در کنگره به اکسیوس گفت این بچه ها در شرایطی وحشتناک در بازداشتگاه مرزی آمریکا در شهر دانا (تگزاس) نگهداری می شوند.

کولر گفت این مرکز برای نگهداری تا 260 نفر طراحی شده است، اما در حال حاضر بیش از 400 کودک در آنجا به سر می برند.

دولت بایدن به علت ممانعت از بازدید رسانه ها از این مراکز بازداشت مهاجران، با انتقاد روبرو شده است.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید گفت: ما به شفاف سازی متعهد هستیم و همانطور که هفته پیش هم گفتم قطعا می خواهیم اطمینان یابیم که رسانه ها به این مراکز دسترسی دارند.

وی گفت: این تصاویر همان چیزی را نشان می دهد که ما مدتهاست می گوییم، اینکه این مراکز مرزی مکان های مناسبی برای بچه ها نیستند. این ها مکان هایی نیستند که ما بخواهیم، مدتی طولانی در آن باشند.

در همین حال کوین مک کارتی رهبر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان در سفر به شهر ال پاسو (تگزاس) از بایدن به علت این بحران مرزی انتقاد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا شرایط فعلی را دیوانگی توصیف کرد و گفت این ها در مقایسه با شرایطی که در ماه های پیش رو با آن مواجهیم، هیچ است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "وضع اسفبار بچه ها مهاجر در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع اسفبار بچه ها مهاجر در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید