نصرتی: خلیل زاده قابل اتکاست اما پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست، باشگاه از انصاری و ربیع خواه قدردانی کند

به گزارش وبلاگ تور چین، مدافع پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد با وجود اینکه شجاع خلیل زاده بازیکنی قابل اتکا محسوب می شود، اما سرخپوشان به یک بازیکن متکی نیستند.

نصرتی: خلیل زاده قابل اتکاست اما پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست، باشگاه از انصاری و ربیع خواه قدردانی کند

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تور چین، درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: کم کم تیم را می بندیم. از تیم سال گذشته، یک بازیکن بزرگسال هم باقی نمانده است و باید یک تیم کامل بسازیم. حدود هشت روز است که کار را آغاز کردیم و چند روز در جم بودیم تا اگر بازیکن مستعدی که می تواند به ما کمک کند، به خدمت بگیریم. ما کارمان را خیلی دیر آغاز کردیم و بیشتر بازیکنان باکیفیت هم به لیگ برتر رفتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ تور چین بخوانید. (کلیک کنید)

در خط جلو با کمبود بازیکن روبه رو هستیم

وی با بیان اینکه برخی بازیکنان خوب در خط جلو از ایران رفته اند، شرح داد: ما در پُست های هافبک، وینگر و مهاجم با کمبود مهره روبرو هستیم. با این حال بازیکنان را رصد می کنیم تا اگر مهره باکیفیتی دیدیم، جذب کنیم. امیدواریم بازیکنان مستعد جوان زیر 23 یا 21 سال بیاوریم تا به کارمان بیایند و بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

بازیکنان از فوتبال امرار معاش می کنند و افزایش رقم قراردادها حق آنهاست

سرمربی پارس جنوبی درباره تأثیر افزایش قیمت بازیکنان بر فرایند جذب بازیکن در این باشگاه گفت: افزایش رقم قراردادها مشکل ساز شده است، اما با تورمی که در کشور با آن روبرو هستیم و هزینه هایی که ایجاد شده است، بازیکنان حق دارند. آنها از همین راه امرار معاش می کنند. با این حال برخی بازیکنان قیمت های کاذبی می دهند و برخی باشگاه ها نیز چنین مبالغی را می پردازند. عدالت در این بخش وجود ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ تور چین بخوانید. (کلیک کنید)

امیدوارم با حمایت مدیران استانی، پارس جنوبی را به لیگ برتر بازگردانیم

نصرتی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پارس جنوبی در این فصل هم با مسائل مالی سال های گذشته روبرو است یا خیر، اظهار داشت: با صحبت هایی که انجام شد، رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) گفت امسال مشکل خاصی وجود ندارد و ما هم بر همین اساس پیش می رویم. رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی، کننده مردم جم در مجلس، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای شهر جم متفق القول از ما حمایت می کنند و امیدوارم با حمایت آنها، پارس جنوبی را به لیگ برتر برگردانیم.

کارمان را دیرتر از رقبا آغاز کردیم

وی در این باره که آیا زردپوشان جم برای بازگشت به لیگ برتر تلاش خواهند کرد یا به حفظ سهمیه در لیگ یک قناعت می کنند، به وبلاگ تور چین گفت: نه تنها ما بلکه هر 18 تیم لیگ دسته اول تمام تلاش خود را می کنند تا به لیگ برتر صعود کنند. تیم های رقیب کارشان را زود آغاز کردند، اما ما دیر آغاز کردیم. اگر بخواهیم برخی تیم ها را رقیب خود بدانیم، باید بگویم تمرینات آنها زودتر از ما آغاز شد و وقفه ایجاد شده در آغاز لیگ دسته اول هم به نفع ما بود تا بتوانیم بازیکنانی را که از لیگ برتر ریزش می کنند، به خدمت بگیریم.

با اعضای تیم پرسپولیس بی مهری شد

پیشکسوت پرسپولیس راجع به شرایط این تیم، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و تجمع چندباره هواداران مقابل باشگاه و مجلس شورای اسلامی گفت: بازیکنان و مربیان پرسپولیس با وجود نتایج درخشانی که به دست آوردند، مورد بی مهری قرار گرفتند و مدیریت باشگاه نتوانسته خواسته تیم و هواداران را برآورده کند. امیدوارم مسئولان ارشد کشور، قدر این بازیکنان و هواداران را بدانند.

دولت برای شادی مردم مانند صعود پرسپولیس به فینال آسیا چه می توانست بکند؟

نصرتی با اشاره به شادی هواداران پرسپولیس پس از شکست النصر عربستان شرح داد: دولت برای ایجاد شادی میان مردم مشابه خوشحالی آنها پس از بازی با النصر، چه می توانست بکند؟ مردم حدود یک هفته بابت این پیروزی از عمق دل شاد بودند و باید از پرسپولیس حمایت شود. می گویند چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی؟ چرا مسئولان کاری می کنند که مردم مقابل وزارت ورزش و جوانان تحصن کنند؟

بازیکنان باکیفیت باید پاداش زحمات خود را بگیرند

وی درباره پیشنهاد افزایش قرارداد توسط اعضای تیم پرسپولیس به مدیریت باشگاه گفت: این بازیکنان پیشنهادهای خیلی خوبی دارند که با قبول آنها می توانند مبلغ بیشتری دریافت کنند. بازیکنان باکیفیت باید پاداش زحمات خود را بگیرند و من نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم.

خلیل زاده قابل اتکاست اما پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست

مدافع پیشین پرسپولیس در مورد جدایی احتمالی شجاع خلیل زاده از این تیم و مشکل سرخپوشان در خط دفاع به وبلاگ تور چین گفت: این پرسپولیس نه فقط الان، بلکه در سالیان گذشته هم متکی به یک بازیکن نبوده است. امسال هم علیپور و ترابی از تیم جدا شدند، اما اتفاق خاصی رخ نداد. خلیل زاده مهره قابل اتکایی است، اما نمی توانیم بگوییم اگر او نباشد، فلان اتفاق می افتد. با وجود این موضوع، متأسفانه پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه بسته است.

باشگاه پرسپولیس برای انصاری و ربیع خواه مراسم قدردانی بگذارد

نصرتی درباره رفتار باشگاه پرسپولیس با محمد انصاری و محسن ربیع خواه، پس از اینکه گل محمدی آنها را از لیست تیمش خارج کرد، گفت: ورود و خروج بازیکنان موضوعی اجتناب ناپذیر است و به تصمیم کادر فنی بستگی دارد، اما باشگاه پرسپولیس قبل از قطع همکاری با این دو باید حق و حقوق آنها را تا ریال آخر پرداخت کند و مراسمی برای قدردانی از زحمات چند ساله این بازیکنان بگذارد. انصاری و ربیع خواه مصدومیت ها را به جان خریدند و با تمام وجود برای پرسپولیس تلاش کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نصرتی: خلیل زاده قابل اتکاست اما پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست، باشگاه از انصاری و ربیع خواه قدردانی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: خلیل زاده قابل اتکاست اما پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست، باشگاه از انصاری و ربیع خواه قدردانی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید