اولین بازیکن فیکس پرسپولیس مقابل الهلال تعیین شد

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرنگاران: پرسپولیس امشب به مصاف الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می رود تا ملاقات دشواری را تجربه کند. این بازی از آنجا که به میزبانی الهلال برگزار می گردد روی کاغذ سخت تر از بقیه ملاقات هایی است که شاگردان گل محمدی تا به حال داشته اند.

اولین بازیکن فیکس پرسپولیس مقابل الهلال تعیین شد

به گزارش وبلاگ تور چین، البته پرسپولیسی ها برای این بازی تدارکات ویژه ای درنظر گرفته اند و از مدت ها قبل تمرینات و بازی های محبت آمیز شان را پشت در های بسته برده اند تا الهلال را از این طریق سردرگم نمایند. در واقع مهمترین نقشه ای که یحیی گل محمدی در این مدت برای الهلال داشته این بوده که سعی کند جزئیات ترکیب و سیستم بازی پرسپولیس فاش نگردد.

اگرچه درمورد ترکیب پرسپولیس این اواخر حدس های زیادی انجام شده، ولی الان به طور قطع می توان از امید عالیشاه به عنوان بازیکن فیکس پرسپولیس برابر الهلال نام برد. طبق قانونی که اخیرا وضع شده سرمربی تیم های مختلف برای بازی های رسمی که زیر نظر ارگان های مهم برگزار می گردد موظف هستند در کنفرانس خبری از بازیکنی استفاده نمایند که قرار است روز مسابقه او را در ترکیب اصلی بگذارند. پرسپولیس روز گذشته با امید عالیشاه در کنفرانس خبری حاضر شد و به همین علت به نظر می رسد او اولین بازیکن فیکس ترکیب پرسپولیس برای ملاقات امروز است.

منبع: فرارو

به "اولین بازیکن فیکس پرسپولیس مقابل الهلال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بازیکن فیکس پرسپولیس مقابل الهلال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید