موهای شما ترمیم می خواهید

به گزارش وبلاگ تور چین، 1ـ در ترمیم مو محدودیت تعداد تار مو وجود ندارد و متخصص با توجه به تراکم موهای فرد می تواند تشخیص دهد چه اندازه تراکم مو برای قسمت های کم پشت یا خالی نیاز و مناسب است. ولی در جراحی مو این محدودیت وجود دارد؛به خصوص برای افرادی که کلا کم مو هستند یا به اصطلاح بانک موی خوبی ندارند،به هیچ نام بعد از جراحی ،موی پر پشتی نخواهند داشت.

موهای شما ترمیم می خواهید

موهای شما ترمیم می خواهید

نویسنده:مریم افشار

چرا جراحی ؟چرا کاشت مو؟چرا اکستنشن مو؟

به طور کامل برای افرادی که درچار ریزش مو از جنبه ارثی هستند،درمان راه چاره مناسبی نیست و برای این افراد 2تکنیک بیش تر وجود ندارد

1ـ ترمیم مو و زیبایی مو که متدهای مختلف دارد

2ـ جراحی و کاشت مو کههمواره روش های متعددی دارد

ترمیم مو روشی مناسب برای هر گونه ریزش مو

در 2جلسه بدون عمل جراحی سر جری تیپ و نوع عملکرد آن

همان طور که گفته شد،این روش در 2جلسه انجام پذیر است

در جلسه اول از موی فرد نمونه برداری صورت می گیرد و رنگ و جنس مو مشخص می شود ،در مرحله دوم موهای طبیعی طبق نمونه موی فرد به صورت تار به تار به وسیله تیپ های جراحی پلاستیک روی پوست سر تر میم می شود.

بر تری های ترمیم مونیسبت به جراحی و کاشت مو

1ـ در ترمیم مو محدودیت تعداد تار مو وجود ندارد و متخصص با توجه به تراکم موهای فرد می تواند تشخیص دهد چه اندازه تراکم مو برای قسمت های کم پشت یا خالی نیاز و مناسب است. ولی در جراحی مو این محدودیت وجود دارد؛به خصوص برای افرادی که کلا کم مو هستند یا به اصطلاح بانک موی خوبی ندارند،به هیچ نام بعد از جراحی ،موی پر پشتی نخواهند داشت.

2ـ با ارئه این تکنیک ترمیم مو که در حال حاضر انجام می وشد،هیچ گونه عوارض و الرژی وجود ندارد .

در ضمنً این متد هم مورد تایید FDAآمریکاست هم تایید یه بهداشت ایران را دارد .ولی در جراحی و کاشت مو احتمال ایجاد عوارض در ریزش های بعدی و تدریجی وجود دارد (به طور کلی ،جراحی به هر شکلی،عوارضی جزئی را در پی خواهد داشت.

3ـ با استفاده از ترمیم مو می توان به حالت قبل برگشت ولی بعد از عمل جراحی مو،فقط با جراحی پلاستیک می توان به حالت قبل بازگشت ترمیم مو پرپشت کننده ولی غیر قابل رشد است.

کاشت و جراحی مو قابل رشد ولی پر پشت کننده نیست.

خانم ها نامزد مناسب برای کدامیک از روش ها هستند؟

خانم ها به علت داشتن موهایی با قطر نازک تر نسبت به آقایان،معمولا کاندیدای خوبی برای جراحی مو یا کاشت مو نیستند و تعداد تارهای مو ی کاشته شده نمی تواند رضایت آن ها را جلب کند،ولی بر خلاف جراحی،روش ترمیم مو به راحتی می تواند کم مویی خانم ها را پوشش دهد و از نظر زیبایی و نیاز روانی ،خواسته آن ها را تامین کند. افرادی که قبلا کاشت مو انجام داده اند . هم می توانند از این متد استفاده کنند. ما تعداد کثیری مراجعه کننده داریم که پیوند مو به طریق جراحی انجام داده اند و رضایت شان حاصل نشده،آنها می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی از تکنیک ترمیم مو استفاده می کنند.

اشخاصی که در حال حاضر از روش هایی دیگر ترمیم مو استفاد ه می کنند،چطور ؟

افرادی که از روش های قدیمی ترمیم مو(به نام مثال :بافت،کلیپس،تین اسکین و رشته...)استفاده می کنند و به هر علتی ناراضی هستند،می توانند از امتیازات این سیستم بهره مند شوند

شایع ترین موارد استفاده از ترمیم مو در چه مواقعی است؟

1ـ ریزش در اثر سوختگی

2ـ ریزش هورمونی (سکه ای)

3ـریزش ارثی و ژنتیک

4ـ ریزش بعد از انجام جراحی های بزرگ

5ـ ریزش بعد از زایمان و شیر دهی

6ـریزش بعد از شیمی درمانی

7ـ ریزش ناشی از رادیوتراپی

منبع:زندگی ایده آل ش 51

منبع: راسخون

به "موهای شما ترمیم می خواهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موهای شما ترمیم می خواهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید