معروف ترین پارک های بازی دبی

به گزارش وبلاگ تور چین، دبی جزء شهرهایی است که می توانید با خیال راحت و آسوده تورمسافرتی فوق العاده را در آن سپری کنید. چراکه انواع و اقسام تفریحات و جاذبه های گردشگری را در اختیار مسافرین توردبی قرار داده است. از سواحل زیبا گرفته تا رستوران های شیک و هتل های تراز اول می توانید به همراه انواع توریک روزه از بیابان های اطراف شهر بازدید کنید. سفرهای دریایی را جزو برنامه تفریحی خود بگنجانید و یا از مراکز خرید فوق العاده شهر بازدید نمائید. از جهت دیگر انواع پارک های موضوعی و شهربازی های هیجان انگیز این موقعیت را در اختیار گردشگران توردبی قرار داده اند که ساعاتی خوش و پر هیجان را تجربه کنند. در این مقاله قصد داریم به معروف ترین پارک های این شهر سری بزنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

معروف ترین پارک های بازی دبی

1) Aqua venture Water Park

آکوا ونچر یکی از معروف ترین پارک های آبی در دبی است و به جرات می توان گفت که هیجان انگیزترین پارک آبی خواهد بود که به چشم دیده اید. این پارک در منطقه Palm Jumeirah واقع شده و به انواع و اقسام تجهیزات و وسائل بازی آبی مجهز است. این پارک موقعیتی مناسب را در اختیار تمام گردشگران توردبی قرار داده که ساعات خوشی را در آن سپری نمایند. بنابراین بدون در نظر گرفتن سن و سالتان می توانید ساعاتی هیجان انگیز و شاد را در آن سپری کنید.

2) Wild wadi Water Park

این پارک یکی از مجذوب کننده ترین پارک های آبی روباز در خاورمیانه است. می توانید در آن از بلند ترین سرسره آبی منطقه لذت ببرید و هیجانی غیر قابل وصف را تجربه کنید. سرسره های آبی و آبشارهای مصنوعی از محبوب ترین بخش های این پارک آبی هستند و همیشه به وسیله گردشگران توردبی مورد بازدید قرار می گیرند. این پارک مابین برج العرب و ساحل هتل جمیرا قرار گرفته و از ساعت 11:00 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

3) IMG Worlds of Adventure

این مجتمع سرگرمیی ورزشی یکی از مجذوب کننده ترین های دبی است که با در دست داشتن 28 محوطه فوتبال در نوع خود منحصر به فرد محسوب می گردد. پارک موضوعی این مجموعه حاوی 4 محوطه مجزاست و هر محوطه به گونه های خاصی از دایناسورها اختصاص دارد. از آنجا که این مجتمع به سیستم کنترل هوای فوق العاده پیشرفته ای مجهز است می توان بدون حس کردن گرمای سوزناک دبی ساعت ها را به بازدید از آن اختصاص داد و لحظاتی شاد و سراسر هیجان انگیزی را در آن تجربه کنید. پارک موضوعی این مجموعه به عنوان محبوب ترین نقطه این مجموعه سرگرمیی محسوب می گردد و همیشه به وسیله گردشگران توردبی مورد بازدید قرار می گیرد.

4) Legoland Water Park

لگو لند سرزمینی است رویایی که برای علاقه مندان به این بازی سرگرم نماینده محبوب نقطه ای مجذوب کننده و ایده آل محسوب می گردد. تمام این ناحیه از لگوهای پلاستیگی ساخته و پرداخته شده و از محبوب ترین مناطقی است که گردشگران توردبی در این شهر از آن بازدید می نمایند. این پارک موضوعی فوق العاده مختص بچه ها 2 تا 12 سال طراحی شده است. می توان در آن بیش از 15000 مدل لگو و 40 محوطه سرگرمیی را مشاهده کرد. این پارک محلی ایده آل برای سرگرمی بچه ها است. به همین علت اگر به صورت خانوادگی به دبی سفر نموده اید توریک روزه ای را به این پارک موضوعی فوق العاده اختصاص دهید و ساعات خوشی را در توردبی خود تجربه کنید.

منبع: همگردی

به "معروف ترین پارک های بازی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین پارک های بازی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید