ملاقات اولیانوف با رابرت اقتصادی در مورد احیای کامل برجام خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تور چین، نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای در وین با نماینده دولت آمریکا در امور ایران ملاقات کرد و طرفین در زمینه احیای کامل برجام رایزنی کردند.

ملاقات اولیانوف با رابرت اقتصادی در مورد احیای کامل برجام خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ تور چین، نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای در وین با نماینده دولت آمریکا در امور ایران و حاضر در این مذاکرات چهارشنبه ملاقات و مصاحبه کرد.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران در توییتی در این زمینه نوشت: من امروز با رابرت اقتصادی نماینده آمریکا در امور ایران ملاقات کردم. ما در زمینه مسائل مربوط با احیای کامل برجام توسط همه طرف ها رایزنی کردیم.

روز گذشته (سه شنبه) دور اول هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 و نماینده اتحادیه اروپا برگزار گردید.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز به مصاحبه های هیأت ایرانی با گروه 1+4 در وین اشاره و بار دیگر تأکید کرد که گفت وگوی مستقیم یا غیرمستقیمی با هیچ طرفی از آمریکا در وین و در هیچ جای دیگری صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرپرست هیأت ایرانی در وین، با بیان اینکه ما درباره برجام هیچ مذاکره ای نداریم، چه برسد به فرابرجام و موضوعات دیگر، گفت: اگر اروپا علاقه مند به حفظ توافق و ادامه آن است، خواسته ایران که برطرف کامل تحریم ها در یک مرحله است را اجابت کند.

یک مقام ارشد ایرانی روز چهارشنبه به شبکه پرس تی وی گفت که جمهوری اسلامی تقسیم بندی تحریم های اعمال شده توسط آمریکا به تحریم های برجامی و غیربرجامی را نمی پذیرد.

این مقام ایرانی که نامش فاش نشده، تاکید نمود: ایران هرگز تقسیم بندی تحریم های اعمال شده در زمان دولت [دونالد]ترامپ علیه ایران، به تحریم های مرتبط با برجام و غیرمرتبط با برجام را قبول نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملاقات اولیانوف با رابرت اقتصادی در مورد احیای کامل برجام خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات اولیانوف با رابرت اقتصادی در مورد احیای کامل برجام خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید