دمای بیش از حد نرمال تهران تا انتها تابستان

به گزارش وبلاگ تور چین، در حالی که تابستان از نیمه گذشته است همچنان هوا گرم و سوزان است و به گفته سحر تاجبخش - رئیس سازمان هواشناسی کشور- با توجه به روند فراوری گاز های گلخانه ای در جهان و عدم کوشش تعیین کشور ها برای کاهش این گاز ها می توانیم انتظار افزایش دما را داشته باشیم، اما اندازه این افزایش کاملا به عملکرد کشور ها بستگی دارد. نکته قابل توجه این است که افزایش دما همچنان در فصل های دیگر نیز تا حدود یک درجه سلسیوس برای غالب نقاط کشور مورد انتظار است.

دمای بیش از حد نرمال تهران تا انتها تابستان

مازیار غلامی نیز در مصاحبه با ایسنا درباره شرایط دمایی تهران طی هفته آینده اظهار کرد: در حال حاضر نه تنها هیچگونه کاهش دمایی برای کشور پیش بینی نمی گردد بلکه تا اواسط هفته آینده روند افزایش دما با شیب ملایم همچنان ادامه دارد. میانه دمای تهران طی یک ماه آینده 0.5 تا 1 درجه بیشتر از میانه بلند مدت پیش بینی می گردد.

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران درباره بارش های پاییزی تاکید نمود: بارش های پاییزی در تهران می تواند به تدریج به سمت نرمال گرایش داشته باشد، اما این نرمال بودن بارش ها به معنای برطرف مشکل کم آبی نیست چراکه به طور کلی ایران در کمربند خشک و نیمه بیابانی کره زمین واقع شده است بنابراین همیشه مساله آب برای آن وجود دارد و باید به صورت دائم مصرف آب را کنترل و صرفه جویی کنیم و مدیریت منابع و مصارف آب همچنان در دستور کار قرار گیرد.

منبع: فرارو

به "دمای بیش از حد نرمال تهران تا انتها تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای بیش از حد نرمال تهران تا انتها تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید