درگذشت مجری معروف تلویزیونی در 88 سالگی

به گزارش وبلاگ تور چین، ریجیس فیلبین مجری معروف و رکوردار گینس در اجرای برنامه های زنده تلویزیونی در سن 88 سالگی درگذشت.

درگذشت مجری معروف تلویزیونی در 88 سالگی

به گزارش ایسنا به نقل از سی اِن اِن، ریجیس فیلبین که از مهمترین شخصیت های تلویزیون آمریکا طی چند دهه اخیر بوده در طول دوران فعالیت خود اجرای شمار قابل توجهی از برنامه تلویزیونی را بر عهده اشت و 37 بار نیز نامزد جایزه امی شد که 6 بار نیز این جایزه را کسب کرد.

او که در سال 2008 جایزه یک عمر دستاورد آموزشگاه هنر ها و علوم تلویزیونی آمریکا را به پاس شش دهه فعالیت تاثیرگذار دریافت کرد، با 16 هزار و 700 دقیقه اجرای زنده در تلویزیون آمریکا رکورددار گینس برای بیشترین مدت زمان اجرای برنامه های زنده تلویزیونی است.

ریجیس فیلبین که کار اجرای تلویزیونی را از دهه 1950 میلادی و برنامه شوی امشب شروع کرد، اما در سال 1988 با برنامه مصاحبه محور زنده با ریجیس و کتی لی به شهرت رسید. این برنامه تلویزیونی در سال 2001 و با کناره گیری کتی لی جیفورد به برنامه زنده با ریجیس و کِلی تغییر نام داد. فیلبین نیز در سال 2011 از این برنامه تلویزیونی خارج شد.

او همچنین اجرای فصل اول مسابقه های تلویزیونی معروفی، چون استعداد ها درخشان آمریکا (American Got Talent)، چه کسی می خواهد میلیونر گردد و چه کسی می خواهد سوپرمیلیونر گردد را نیز بر عهده داشته است و در بیش از 25 فیلم سینمایی نیز در نقش خودش بازی نموده است.

منبع: فرارو

به "درگذشت مجری معروف تلویزیونی در 88 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت مجری معروف تلویزیونی در 88 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید