خطاهایی که در سفر دامن گیرتان می گردد

به گزارش وبلاگ تور چین، اشتباهاتی که سفرتان را خراب می نمایند

یک اصلی وجود دارد و آن اینست که در مواقعی که برای امور مختلف عجله دارید، اشتباه در کارهایتان نیز افزایش پیدا می نماید. سفر یکی از مواردی است که شاخص زمان در آن نقش مهمی دارد و از سوی دیگر سهل انگاری و گاها اشتباهات کوچک و بزرگ، ممکن است تمامی ابعاد سفر شما را تحت تاثیر قرار داده و با به یادآوری این اشتباهات یا نتایج حاصل از این خطا، فکر شما را برای سفری خاطرانگیز مغشوش و آشفته کند. با خبرنگاران همراه باشید تا از این خطاها بیشتر بدانید.

خطاهایی که در سفر دامن گیرتان می گردد

آگاه نکردن شرکت ارائه دهنده کارت اعتباری خود از برنامه سفر

شرکت های کارت اعتباری تراکنش های خارجی را به عنوان سوء استفاده از کارت می شناسند و امکان دارد حساب را مسدود نمایند، پس حتما قبل از این شرکت را آگاه کنید. در عین حال اطلاع کسب کنید آیا برای تراکنش های خارجی شارژ اضافه می گیرند یا نه که در این صورت خبر بدی خواهد بود.

عدم آنالیز شرایط ویزا

برگشت خوردن در محل چک گذرنامه یک کشور خارجی، منجر به هدر شدن پول و زمان بسیار زیاد و احتمالا به هم خوردن کل برنامه سفر می گردد. وب سایت های زیادی وجود دارند که ملزومات ویزا را برای کشورهای مختلف لیست نموده اند. پس قبل از سفر این موارد را آنالیز کنید.

برنامه ریزی برای فعالیت های متعدد طی سفر

این کار فرصت هایتان را در سفر محدود می نماید. شما آنقدر وقت ندارید که دنبال جواهرات مخفی بگردید یا هرجا محلی ها توصیه کردند بروید. این روال سفر را بیشتر عذاب آور و پراسترس می نماید تا لذت بخش! حتما مدت زمانی را به استراحت اختصاص دهید؛ سپس در پی دیدنی ها و جاذبه هایی که هستید، بروید.

نخریدن بیمه سفر

بیمه مسافرتی مواردی چون کنسلی را پوشش می دهد. بنابراین اگر به هر علتی از سفر تجاری یا تفریحی خود بازماندید، نگران از دست دادن صدها دلار پول بی زبان نخواهید بود! در صورتی که بیمه سلامتی شما خارج را پوشش ندهد، برخی طرح های بیمه ای وجود دارد که هزینه های درمانی اضطراری را پوشش می دهند.

در نظر نگرفتن جزئیات رزرو

واقعا زیرورو کردن اسباب و اثاثیه سفر برای پیدا کردن پرینت های رزرو کار نامطبوعی است. اگر هم که گم شان نموده باشید، دسترسی به چاپگر مشکل است. در صورت امکان این پرینت ها را در پاکت خودشان نگهداری نموده یا یک کپی الکترونیکی از آنها را در گوشی خود داشته باشید.

عدم مراقبت از وسایل با ارزش

دزدی بی شک آخرین رویدادی است که هر مسافر مایل است تجربه کند؛ پس سعی کنید با تهیه کیف های ضد سرقت از دزدیده شدن پول، وسایل الکترونیکی و وسایل ارزشمندتان و نزدیک خود نگاه داشتن آنها تا حد امکان، از این اتفاق جلوگیری کنید.

منبع: الی گشت

به "خطاهایی که در سفر دامن گیرتان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطاهایی که در سفر دامن گیرتان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید