خبر ناامیدکننده برای هواداران گوشی های تاشوی سامسونگ

به گزارش وبلاگ تور چین، زومیت نوشت: گفته می گردد سامسونگ برنامه ای برای بهبود دوربین گلکسی زد فولد 6 ندارد، اما دوربین زد فلیپ 6 را بهبود می دهد.

خبر ناامیدکننده برای هواداران گوشی های تاشوی سامسونگ

تابستان سال جاری، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 به مجموعه گوشی های تاشدنی سامسونگ اضافه شدند. زد فولد 5 با فرم فکتور کتابی خود، کمی در سخت افزار نسبت به گلکسی زد فولد 4 ارتقاء یافت و به گزینه مناسبی برای علاقه مندان به گوشی تاشدنی تبدیل شد؛ هرچند که رقبای سرسختی مثل شیائومی میکس فولد 3 و گوشی هواوی میت X5 را در مقابل خود دارد. حالا، شایعات نشان می دهند که زد فولد 6 نیز بهبودهای قابل توجهی را به همراه نخواهد داشت.

سامسونگ ممکن است نقشه هایی برای افزایش کیفیت زد فولد 6 در نظر داشته باشد، اما احتمالاً دوربین تغییر نخواهد نمود. افشاگر معروفی موسوم به Ice Universe، در پست تازه خود گفته است زد فولد 6 که سال آینده عرضه خواهد شد، از همان دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد نمود که در زد فولد 5 و 4 واقع شده است.

سامسونگ دستگاه های سری فولد دو نسل قبل را به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تجهیز کرد که ارتقای قابل توجهی در مقایسه با حسگر 12 مگاپیکسلی گلکسی زد فولد 3 محسوب می شد. اگر شایعه تازه درست باشد، زد فولد 6 دوربینی مشابه با نسخه های پرچمدار گوشی سامسونگ سری گلکسی S خواهد داشت.

با ورود وان پلاس به بازار تاشدنی ها ازطریق گوشی وان پلاس Open، سامسونگ با رقابت بیشتری روبرو شد و به نظر می رسد روی کاهش ضخامت دستگاه تمرکز نموده است و میخواهد با مهندسی معکوس گوشی های تاشدنی چینی ها، به طراحی باریک تری دست پیدا کند.

  • پر مرغ ارزشمند شد!

  • قدرتمندترین زیردریایی های هسته ای دنیا/ از بوری تا باراکودا/ عکس

در مقایسه با دستگاه های تاشدنی هواوی، گلکسی زد فولد 5 با ضخامت 13.4 میلی متر در حالت تاشده، در این زمینه خیلی عقب تر است. میت X3 هواوی که در فروردین سال جاری عرضه شد، 11.8 میلی متر ضخامت دارد و میت X5 که شهریور عرضه شد، با ضخامت 11.1 میلی متری حتی از آن هم باریک تر است. گوشی شیائومی میکس فولد 3 نیز فقط 10.9 میلی متر ضخامت دارد.

علاوه براین، گفته می گردد گلکسی زد فلیپ 6 دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت که در مقایسه با حسگر 12 مگاپیکسلی زد فلیپ 5، ارتقای چشمگیری خواهد بود. هنوز درباره تغییر قیمت گوشی زد فولد یا زد فلیپ 6 نسبت به نسل قبل، سخنی به میان نیامده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "خبر ناامیدکننده برای هواداران گوشی های تاشوی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر ناامیدکننده برای هواداران گوشی های تاشوی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید