برترین گوشی های موبایل با حافظه 64 گیگابایت در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تور چین، اگر در پی گوشی های مالی به حافظه 64 گیگابایت هستید حتما در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 15 مدل از برترین گوشی های موجود با این مشخصه آشنا کنیم.

برترین گوشی های موبایل با حافظه 64 گیگابایت در خبرنگاران

1. گوشی جی پلاس S10

نخستین محصول، یک گوشی ارزشمند با نام جی پلاس S10 است که پیشنهاد می گردد آن را برای دانش آموزان و افراد مسن تهیه کنید. یکی از مالی ترین گوشی های موبایل با حافظه 64 گیگابایتی که می تواند احتیاج روزانه کاربران را به شکل مناسبی رفع کند. این گوشی از پردازنده UNISOC SC9863A بهره می برد و 4 گیگابایت رم هم دارد تا بتواند تجربه خوبی از کار با اندروید 11 را به شما ارائه دهد، هرچند نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. پنل این محصول 6.5 اینچی است و وضوح تصویر در آن هم به 720 × 1600 پیکسل می رسد.

روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین را شاهد هستیم که شامل 13 مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می شوند. دوربین سلفی این گوشی هم 8 مگاپیکسلی است. این گوشی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژر هم دارد و از اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور هم به عنوان راه چاره امنیتی خود بهره می برد. از جمله مزیت های این محصول این است که درون بسته بندی آن هم شارژر وجود دارد، هم هندزفری، هم قاب ژله ای، هم محافظ صفحه نمایش و هم تبدیل USB-C به USB معمولی تا بدین ترتیب عملا هیچ هزینه اضافی برای متعلقات آن پرداخت نکنید.

2. گوشی جی پلاس X10 2022

یکی دیگر از گوشی های موبایل با حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی که محصولی با قیمت مناسب و ارزش خرید بالاست، جی پلاس X10 نام دارد. این گوشی هم پنلی 6.5 اینچی دارد و توان سخت افزاری آن با مدل شماره 1 برابر است. اما در این محصول شما 4 دوربین را روی پنل پشتی شاهد خواهید بود که شامل 13 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو می شوند. دوربین سلفی هم همچنان سنسوری به بزرگی 8 مگاپیکسل دارد.

این گوشی از اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود بهره می برد و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که خوشبختانه شارژر آن درون جعبه واقع شده است. درون بسته بندی این محصول علاوه بر شارژر می توانید محافظ صفحه نمایش، هندزفری و یک قاب ژله ای هم دریافت کنید. گفتنی است این گوشی هم از حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور بهره می برد.

3. گوشی وان پلاس نورد N100

یک گوشی 64 گیگ مقرون به صرفه، وان پلاس نورد N100 است. یک گوشی ساخت شرکت محبوب و نام آشنای وان پلاس که علاوه بر 64 گیگابایت حافظه داخلی از 4 گیگابایت حافظه رم هم بهره می برد. این محصول از پنلی 6.52 اینچی با وضوح 720 × 1600 پیکسل بهره می برد که رفرش ریت آن به 90 هرتز می رسد تا بدین ترتیب گشت و گذار در بین منوهای مختلف گوشی واقعاً کار لذت بخشی باشد. این محصول روی پنل پشتی خود سه دوربین دارد که شامل 13 مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می شوند. بعلاوه دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسلی است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 460 بهره می برد که در کنار آدرنو 610 می تواند عملکرد خوبی حتی در اجرای بازی های معمولی داشته باشد. بعلاوه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم دارد که می تواند گوشی را تا طولانی مدت برای شما روشن نگه دارد. بهره مندی از شارژر سریع 18 واتی درون جعبه، اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور، بلندگوهای استریو، اندروید 10 با امکان ارتقا به اندروید 11 و… از جمله مواردی هستند که باعث شده این گوشی ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد.

4. گوشی سامسونگ گلکسی A04e

اگر در پی یک گوشی 64 گیگ از برند سامسونگ هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم ارزش خرید آن بالا باشد، گلکسی A04e می تواند گزینه مجذوب کنندهی باشد. این محصول 6.5 اینچی از وضوح تصویر 720 × 1600 پیکسل بهره می برد اما رفرش ریت آن به 60 هرتز محدود شده است. این محصول روی پنل پشتی خود 2 دوربین دارد که شامل 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق می گردد. بعلاوه دوربین سلفی آن هم 5 مگاپیکسلی است.

گلکسی A04e به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه قیمت با حافظه 64 گیگ از پردازنده مدیاتک هلیو P35 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که در کنار آن 2/3/4 گیگابایت رم هم قرار گرفته تا بتوانید با خیال راحت کارهایی نظیر وب گردی و تماشای فیلم و سریال را انجام دهید. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم در این گوشی واقع شده است که متأسفانه شارژر آن خیلی پرسرعت نیست اما حداقل درون جعبه واقع شده است.

5. گوشی جی پلاس Q20

بار دیگر می رسیم به گوشی از جی پلاس با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم که نمایشگری 6.5 اینچی با وضوح 720 × 1600 پیکسل دارد و مهم تر اینکه از شیشه ساخته شده تا بدین ترتیب حس و حال یک گوشی بسیار بالارده و مجذوب کننده را به شما القا کند. این گوشی از پردازنده مدیاتک هلیو 25 بهره می برد که در انجام کارهای بسیار سبک، ناامیدتان نمی نماید. روی پنل پشتی این محصول سه دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق وجود دارند و دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی است.

این محصول از اندروید 11 بهره می برد، باتری آن 5000 میلی آمپر ساعتی است، اثر انگشت آن روی پنل پشتی تعبیه شده و مثل هر گوشی دیگری از جی پلاس، درون بسته بندی خود در کنار شارژر از قاب ژله ای، محافظ صفحه نمایش و هندزفری هم دیده می گردد.

6. گوشی شیائومی ردمی 9A

اما می رسیم به شیائومی که یکی از محبوب ترین شرکت ها در ساخت گوشی های مالی است. یکی از گوشی های خوبی که این شرکت چینی در دسته محصولات مالی دارد، ردمی 9A است. یک گوشی مقرون به صرفه با حافظه 64 گیگ و البته 4 گیگابایت رم که از نمایشگری 6.53 اینچی با وضوح 720 × 1600 بهره می برد که البته رفرش ریت آن 60 هرتز است. این گوشی از پردازنده هلیو G25 بهره می برد که پردازنده ای مالی با توان نسبتا پایین است.

روی پنل پشتی این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی و روی پنل جلو هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی را شاهد هستیم تا ساده ترین مجموعه دوربین ها در بین محصولات این فهرست متعلق به ردمی 9A باشد. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم بهره می برد که کاربر می تواند با شارژر 10 واتی درون جعبه آن را شارژ کند.

7. گوشی سامسونگ گلکسی A04

در بین گوشی های سامسونگ محصولی که 64 گیگ باشد و ارزش خرید بالایی داشته باشد، کم پیدا نمی گردد. گلکسی A04 یکی از این گوشی هاست که پنلی 6.5 اینچی دارد و وضوح آن به 720 × 1600 پیکسل می رسد. این گوشی از دو دوربین روی پنل پشتی خود بهره می برد که شامل 50 مگاپیکسلی اصلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی می گردد. دوربین سلفی هم سنسوری به بزرگی 5 مگاپیکسل دارد.

پردازنده ای که در این محصول به کار گرفته شده 8 هسته ای است و می تواند در انجام کارهایی نظیر نظیر وب گردی، گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و… شما را همراهی کند. این محصول از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و شارژر آن هم 15 واتی است که درون جعبه می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

8. گوشی دوجی S40 پرو

یکی از گوشی های مالی و ارزشمند این فهرست، دوجی S40 پرو است که نمایشگری 5.4 اینچی با وضوح 720 × 1440 پیکسل دارد. آنچه که سبب شده این گوشی ارزش خرید بالایی پیدا کند پشتیبانی آن از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 است که نمونه آن را فقط در گوشی های پرچم دار شاهد هستیم و به این معناست که گوشی در عمق 1 متری آب هم می تواند در برابر نفوذ آن به درون مقاومت کند.

دوجی S40 پرو از پردازنده هلیو A25 بهره می برد که فقط برای انجام کارهای بسیار معمولی مناسب است. در کنار آن از 4 گیگابایت رم هم استفاده شده تا بدین ترتیب تجربه خوبی از کار با اندروید 10 روی آن داشته باشید. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است که یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق هم آن را همراهی می نماید. دوربین سلفی این گوشی هم 5 مگاپیکسلی است. این گوشی از اثر انگشت روی پنل پشتی بهره می برد و باتری آن هم 4650 میلی آمپر ساعتی است که می توانید آن را با شارژر 10 واتی موجود درون جعبه شارژ کنید.

9. گوشی شیائومی مدل ردمی 10A

بار دیگر می رسیم به یک گوشی از ردمی که در کنار بهره مندی از 64 گیگ حافظه داخلی از 3 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. البته شما می توانید مدلی از این محصول با ترکیب 64/4 را هم بخرید. این گوشی از پردازنده هلیو G25 بهره می برد که نباید انتظار انجام کارهای سنگین را از آن داشته باشید.

ردمی 10A یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی دارد که برای یک گوشی مالی مناسب به نظر می رسد. بعلاوه حسگر اثر انگشت هم در آن دیده می گردد که روی پنل پشتی تعبیه شده است. این محصول از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که شارژر 10 واتی آن هم درون جعبه واقع شده است. اگرچه این شارژر خیلی سریع نیست اما حداقل درون جعبه واقع شده است و احتیاجی نیست برای آن به صورت مجزا هزینه کنید.

10. گوشی دوجی S61

یکی از برترین گوشی های مالی جان سخت بازار، دوجی S61 است که در کنار بهره مندی از 64 گیگابایت حافظه داخلی از 6 گیگابایت رم هم بهره می برد تا بدین ترتیب تجربه خوبی از انجام کارهای مختلف داشته باشید. این گوشی 6 اینچی از وضوح تصویر 720 × 1440 پیکسل برخوردار است و از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 هم پشتیبانی می نماید تا بدین ترتیب اصلا نگران خراب شدن آن در صورت افتادن درون آب یا ورود گرد و غبار شدید به داخل آن نباشید.

این گوشی از اندروید 12 بهره می برد، اثر انگشت آن با کلید پاور ادغام شده، باتری آن 5180 میلی آمپر ساعتی است و قادر است در انجام مکالمه تا 27 ساعت شارژدهی داشته باشد. گفتنی است درون بسته بندی این محصول علاوه بر شارژر یک کابل تبدیل USB-C به USB معمولی هم وجود دارد.

این گوشی از پردازنده هلیو G35 بهره می برد که برای انجام بازی های سبک و انجام کارهای معمولی نظیر وب گردی و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی مناسب است. این گوشی یک دوربین 20 مگاپیکسلی دارد که در کنار آن یک دوربین 20 مگاپیکسلی دیگر برای عکاسی HDR تعبیه شده تا کاربر در نور کم هم بتواند تصاویر قابل قبولی ثبت کند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری به بزرگی 8 مگاپیکسل دارد.

11. گوشی آنر X6

گوشی موبایل آنر X6 یکی از گوشی های خوب این فهرست با کیفیت دوربین مناسب در مقایسه با قیمتی است که برایش پرداخت می کنید. این محصول یک دوربین 50 مگاپیکسلی دارد که در کنار آن دو دوربین ماکرو و سنجش عمق هم وجود دارند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری به بزرگی 5 مگاپیکسل دارد. این محصول نمایشگری 6.5 اینچی با وضوح 720 × 1600 پیکسل دارد که پنل آن از جنس TFT LCD است.

آنر X6 هم مثل بسیاری از گوشی های این فهرست از هلیو G25 بهره می برد که توضیحات مربوط به آن را ذکر نموده ایم. این گوشی از اندروید 12 بهره می برد که سوار بر رابط کاربری Magic UI 6.1، امکانات نرم افزاری خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی است که می توانید با استفاده از یک شارژر 10 واتی آن را شارژ کنید.

12. گوشی شیائومی ردمی 12C

شیائومی ردمی 12C در بین گوشی هایی که تا به امروز با رم 4 و حافظه 64 گیگابایت معرفی نموده ایم، برترین پردازنده را دارد و برترین تجربه را هم از کار با اندروید در مقایسه با مدل های معرفی شده در اختیار شما قرار می دهد. این محصول از نمایشگری با وضوح 720 × 1650 پیکسل بهره می برد که روشنایی خوبی دارد. بعلاوه از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنجش عمق 0.08 مگاپیکسلی هم بهره می برد. دوربین سلفی آن هم 5 مگاپیکسلی است.

به عنوان قلب تپنده، پردازنده هلیو G85 در این گوشی ایفای نقش می نماید که توانایی پردازشی خوب آن به شما اجازه می دهد حتی به انجام بازی هایی نسبتا گرافیکی هم بپردازید. البته بازی ها نباید خیلی سنگین باشند چون اجرای آن ها از توان این پردازنده خارج است. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می توانید با استفاده از شارژر 10 واتی موجود درون جعبه آن را شارژ کنید. این محصول از حسگر اثر انگشت هم بهره می برد که روی پنل پشتی آن تعبیه شده است.

13. گوشی سامسونگ گلکسی A13

گلکسی A13 یک گوشی مالی عالی از سامسونگ با حافظه 64 گیگابایتی و 4 گیگابایت حافظه رم است که البته می توانید آن را در نسخه هایی با حافظه رم و حافظه داخلی بیشتر هم بخرید. این محصول نمایشگری 6.6 اینچی دارد که از گوریلا گلس 5 به عنوان محافظ صفحه بهره می برد و وضوح تصویر هم در آن به 1080 × 2048 پیکسل می رسد. این محصول از سیستم عامل اندروید 12 هم بهره می برد که حداقل تا دو سال می توانید آن را آپدیت کنید.

گلکسی A13 از اگزینوس 850 قدرت می گیرد که عملکرد نسبتا خوبی را در انجام کارهای سبک به نمایش می گذارد. این گوشی از 4 دوربین روی پنل پشتی بهره می برد که شامل اصلی 50 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می شوند. بعلاوه دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسلی است. از جمله سایر مشخصات این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 15 واتی اشاره نمود.

14. گوشی سامسونگ گلکسی A14

گلکسی A14 اما تازهترین گوشی سامسونگ در این فهرست است که از نمایشگری 6.6 اینچی با وضوح عالی 1080 × 2408 پیکسل بهره می برد که یکی از برترین نمایشگرها در مقایسه با گوشی های این فهرست است. این محصول از اندروید 13 به عنوان سیستم عامل پیش فرض بهره می برد که در کنار One UI Core 5 امکانات نرم افزاری بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با دریافت حداقل 2 آپدیت نرم افزاری دیگر، باز هم به تعداد این امکانات اضافه خواهد شد.

این گوشی از پردازنده هلیو G80 بهره می برد که قادر است در کنار 4 گیگابایت رم، در اجرای بازی های سبک و انجام کارهای معمولی، عملکرد قابل قبولی داشته باشد. این گوشی از یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو هم بهره می برد که به صورت عمودی و بدون ماژول در کنار هم قرار گرفته اند. دوربین سلفی آن هم 13 مگاپیکسل است. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می توانید با استفاده از یک شارژر 15 واتی سریع آن را شارژ کنید. این شارژر درون جعبه قرار ندارد و باید به صورت جداگانه آن را بخرید. گفتنی است این گوشی از سنسور اثر انگشت هم بهره می برد که با کلید پاور ادغام شده است.

15. گوشی سامسونگ گلکسی A23

در نهایت می رسیم به گلکسی A23 که یکی از برترین گوشی های مالی این فهرست با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم است. این گوشی از نمایشگری 6.6 اینچی بهره می برد که رفرش ریت آن به 90 هرتز و وضوح تصویر در آن هم به 1080 × 2408 پیکسل می رسد. بعلاوه این گوشی از گوریلا گلس 5 هم به عنوان محافظ صفحه بهره می برد که باعث می گردد گوشی کمتر خط و خش بیفتد.

گلکسی A23 از اسنپدراگون 680 بهره می برد که یک پردازنده مالی با توان پردازشی پایین است و نباید انتظار زیادی از آن در انجام کارهای سنگین داشته باشید. این محصول بعلاوه در مدلی با ترکیب حافظه رم 64/6 گیگابایت هم در دسترس واقع شده است که البته قیمت بیشتری دارد. بعلاوه مدل 5G این محصول هم که پردازنده به مراتب قدرتمندتری دارد با 64 گیگابایت حافظه هم در بازار موجود است.

این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارد که از مهم ترین مولفه های آن بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال است. در کنار این دوربین از یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض، ماکروی 2 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی هم استفاده شده، سنسور دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسلی است. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می توانید با استفاده از شارژر 25 واتی سریع آن را شارژ کنید که خوشبختانه این شارژر درون جعبه هم در دسترس واقع شده است.

سخن پایانی

در این مطلب برترین گوشی های موجود در وبلاگ تور چین به حافظه 64 گیگابایتی را به شما معرفی نموده ایم. گوشی هایی که عمدتا مالی و یا میان رده های مقرون به صرفه قیمت هستند که به خاطر توان پردازشی پایین، بیشتر به افراد مسن و دانش آموزان و یا برای کسانی که به یک گوشی دوم خوب احتیاج دارند، پیشنهاد می شوند. توجه داشته باشید بعضی از این گوشی ها مدل 5G با ظرفیت 64 گیگابایت هم دارند که قیمت آن ها بیشتر ولی یک سری از امکانات آن ها هم نظیر پردازنده، بهتر و باکیفیت تر هستند.

سوالات متداول درباره گوشی هایی با 64 گیگابایت حافظه داخلی

آیا این گوشی ها در مدل های دیگر هم در دسترس قرار دارند؟

بله. این گوشی ها نه تنها با همان مدل، در نسخه هایی با حافظه داخلی و رم بیشتر یا کمتر در دسترس قرار دارند بلکه در مدل های 5G هم با این مشخصات در دسترس هستند.

آیا این گوشی ها ضد آب هستند؟

معمولا گوشی های مالی ضد آب و گرد و غبار نیستند اما گوشی های ساخت دوجی به خاطر همین قابلیت ها معروف هستند و در واقع از جمله معدود گوشی های 64 گیگابایتی با قابلیت ضد آب و گرد و غبار به حساب می آیند.

آیا این گوشی ها درون بسته بندی خود از شارژر هم بهره می برند؟

بسیاری از گوشی های مالی درون جعبه خود شارژر هم دارند اما متأسفانه گوشی های تازه سامسونگ حتی در مدل های مالی هم از شارژر بهره نمی برند و باید به صورت جداگانه آن ها را بخرید.

آیا 4 گیگابایت رم برای کار با اندروید مناسب است؟

بله. 4 گیگابایت حافظه رم یک تجربه حداقلی را از کار با اندروید برای شما به ارمغان می آورد و مناسب ارزیابی می گردد. هرچند بهره مندی گوشی از 6 گیگابایت حافظه رم بهتر خواهد بود.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین گوشی های موبایل با حافظه 64 گیگابایت در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گوشی های موبایل با حافظه 64 گیگابایت در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید