جزئیات پیشنهاد چند میلیاردی یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تور چین، یحیی گل محمدی هفته گذشته خبر از استعفایش از سرمربیگری پرسپولیس پس از اتمام بازی های این تیم در لیگ قهرمانان 2020 آسیا داده بود تا بلافاصله از سوی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری نشست تعاملی دعوت شود.

جزئیات پیشنهاد چند میلیاردی یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس

سرمربی سرخپوشان در حالی که مدعی شده بود می خواهد از سرمربیگری استعفا دهد درباره مسائل این تیم مصاحبه کرد تا سرخ ها بتوانند هفت خرید خود را قبل از شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جذب کرده و با این تیم راهی دوحه قطر کنند.

نشست گل محمدی با رسول پناه که هواداران این تیم را نگران کرده بود جزئیات دیگری نیز داشت. سرمربی پرسپولیس که در جابجایی زمستانی با عقد قراردادی به مدت یک و نیم فصل به پرسپولیس آمد بابت حضور در راس کادر فنی این تیم در دور برگشت رقابت های لیگ برتر مبلغ سه میلیارد تومان دریافت کرد. همچنین او بابت قرارداد فصل پیش رو خود نیز مبلغ 5 میلیارد و 250 میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

جالب اینجاست مسئولان باشگاه پرسپولیس که قصد داشتند حمایت همه جانبه خود را از کادر فنی پرسپولیس نشان دهند پیشنهاد خود را برای تمدید زودهنگام با گل محمدی ارائه کردند.

پیشنهادی که از سوی سرمربی سرخپوشان نیز مورد پذیرش قرار گرفت تا او برای هدایت سرخپوشان در فصل بیست و یکم لیگ برتر مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به همراه پاداش های مختلف را پیشنهاد کند.

مبلغی که به طور شفاهی از سوی گل محمدی اعلام شد اما قرار است از سوی هیات مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد این موضوع را به بعد از بازی های این تیم در لیگ قهرمانان 2020 آسیا موکول کند تا بر سر مبلغ پیشنهادی از سوی سرمربی تیم به توافق برسند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جزئیات پیشنهاد چند میلیاردی یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پیشنهاد چند میلیاردی یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید