توسعه یک حمام هوشمند برای شستشوی اتوماتیک انسان!

به گزارش وبلاگ تور چین، دانشمندان ژاپنی در حال ساخت نوعی ماشین شستشوی انسانی هستند که علاوه بر شستشوی اتوماتیک بدن انسان، می تواند با استفاده از هوش مصنوعی ضربان قلب انسان را برای سنجش میزان آرامش او میزان گیری کند.

توسعه یک حمام هوشمند برای شستشوی اتوماتیک انسان!

به گزارش وبلاگ تور چین به نقل از rahnamato، این حمام اولتراسونیک قادر است آلاینده ها را به طور سریع و کامل از بدن انسان بزداید. این حباب ها، گلبرگ های گل رز و شمع های معطر می توانند یک حمام رویایی برای هر شخص باشند.

سردوش و وان این حمام نوآورانه به وسیله Science، یک شرکت فناوری مستقر در استان اوزاکا ژاپن ساخته شده است. این محصول که پروژه اوسویارو نام دارد، تا سال 2024 تکمیل شده و سپس در نمایشگاه اوزاکا 2025 معرفی خواهد شد. هدف این حمام، شستشوی فکر انسان و آرامش کاربران می باشد.

پس از نشستن کاربر بر روی صندلی حمام، با مقادیر زیادی حباب برخورد می نماید. این حباب ها مسئول از بین بردن آلودگی ها از بدن افراد می باشند. پس از اتمام شستشو، حمام به طور اتوماتیک بدن کاربر را خشک می نماید. کل این فرآیند 15 دقیقه طول می کشد. این صندلی با استفاده از یک سنسور متصل به الکتروکاردیوگراف، ضربان قلب کاربران را اندازه گیری می نماید.

این سنسور به منظور نظارت بر شرایط سیستم عصبی کاربران در حین مشاهده فیلم ها استفاده می گردد. در نهایت داده های به دست آمده از این آزمایش، برای آموزش هوش مصنوعی به منظور انتخاب اتوماتیک آرامش بخش ترین محتوا برای کاربر مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: فرارو

به "توسعه یک حمام هوشمند برای شستشوی اتوماتیک انسان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه یک حمام هوشمند برای شستشوی اتوماتیک انسان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید