تعقیب وگریز جنگنده های روسیه و بمب افکن های آمریکایی بر فراز دریای بالتیک

به گزارش وبلاگ تور چین، وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای از تعقیب وگریز جنگنده های روسیه و بمب افکن های آمریکایی بر فراز دریای بالتیک خبر داد.

تعقیب وگریز جنگنده های روسیه و بمب افکن های آمریکایی بر فراز دریای بالتیک

به گزارش به نقل از تلرریپورت، وزارت دفاع روسیه گفت نیروهای پدافند هوایی روسی توانستند ماموریت بمب افکن های استراتژیک B-52H که متعلق به آمریکاست را شناسایی کنند.

به گفته روسیه، هواپیماهای شناسایی آمریکایی بر فراز آب های بین المللی دریای بالتیک شناسایی شدند و پس از آن جنگنده های سوخوی روسیه اقدام به رهگیری آن ها کرده اند. در پی این تعقیب وگریز بمب افکن های روسیه از منطقه دور شدند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه هچنین آمده است: در 15 ژوئن سال 2020، نیرو های وظیفه دفاع هوایی منطقه نظامی غربی در زمان مناسب اقدامات بمب افکن های استراتژیک نیروی هوایی B-52H را بر فراز آب های دریای بالتیک شناسایی کردند و پس از آن، این بمب افکن ها به خارج از محدوده اسکورت شدند.

گفتنی است، هواپیماهای خارجی در دریای بالتیک به طور مداوم با کنترل رادار روسی تحت نظارت قرار می گیرند و سپس در صورت لزوم جنگنده های سوخو که آماده ماموریت هستند برای تعقیب هواپیماهای نظامی خارجی به پرواز درخواهند آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعقیب وگریز جنگنده های روسیه و بمب افکن های آمریکایی بر فراز دریای بالتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعقیب وگریز جنگنده های روسیه و بمب افکن های آمریکایی بر فراز دریای بالتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید