تعداد جانباختگان سیل خراسان شمالی به چهار نفر رسید

به گزارش وبلاگ تور چین، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بارندگی شدید و وقوع سیل شامگاه شنبه 2 کشته دیگر در شهرستان شیروان بر جا گذاشت و شمار جانباختگان این سیل به چهار نفر رسید.

تعداد جانباختگان سیل خراسان شمالی به چهار نفر رسید

به گزارش ایرنا، غلامرضا شفیق اظهار کرد: بارش شدید باران در مدت 20 دقیقه در شامگاه گذشته موجب جاری شدن سیلاب به ارتفاع چهار متر در رودخانه روستای استاد شهرستان فاروج شد و خسارات مالی و جانی به بار آورد.

وی اضافه نمود: روستا های استاد، خسرویه و چوکانلوی شهرستان فاروج بیشترین خسارت را متحمل شدند و در این رابطه تا به امروز جسد 2 تن از اهالی این روستا ها به وسیله نیرو های امدادی پیدا شده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی ادامه داد: بارش ها در شهرستان شیروان نیز به حدی بود که 2 سرنشین یک خودرو در روستای گلیان نیز در سیلاب غرق شدند و در این رابطه 18 دستگاه خودرو زیر شن و گل و لای گیر نموده است.

شفیق گفت: با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه های خدمات رسان استان برای امداد در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند.

وی توضیح داد: نیرو های دستگاه های خدماتی و امدادی از جمله راهداران، امدادگران جمعیت هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و شهرداری در حالت آماده باش هستند.

بر اساس این گزارش؛ 21 تیم امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی در قالب 84 امدادگر برای خدمات رسانی به منطقه ها روستایی سیل زده شهرستان های فاروج، شیروان و اسفراین اعزام شده اند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و 44 درصد از جمعیت این استان در روستا ها سکونت دارند.

به "تعداد جانباختگان سیل خراسان شمالی به چهار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد جانباختگان سیل خراسان شمالی به چهار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید