بهره برداری از طرح های توسعه فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه

به گزارش وبلاگ تور چین، بهره برداری از چند طرح عمرانی در فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شد.

بهره برداری از طرح های توسعه فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه

به گزارش وبلاگ تور چین آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، طرح توسعه باند فرودگاه یاسوج از 2600 متر به 3200 متر با حضور محمد اسلامی به بهره برداری رسید.

افزایش pcn باند(ایمنی زمینی هواپیما) از 26 به 46، فراهم شدن امکانات نشست و برخاست هواپیمایی تا رده بدنه متوسط، طرح تکمیل شبکه روشنایی باند فرودگاه یاسوج، طرح بهسازی ساختمان ها و محوطه انتهاه، ارتقای زیرساخت ها و تاسیسات از جمله طرح های افتتاحی سفر وزیر راه و شهرسازی است.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی تقاطع غیرهمسطح یاسوج در سه راهی مهریان کلنگ زنی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که برای اجرای این طرح 720 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، گفت: قرار است این طرح تا 24 ماه آینده به بهره برداری برسد.

پژمان نیک اقبالی ادامه داد: حجم خاکبرداری این طرح 450 هزار مترمکعب و حجم خاکریزی آن نیز 400 هزار متر مکعب است.

وزیر راه وشهرسازی همچنین در بازدید از محور پاتاوه به دهدشت این محور را بزرگترین طرح عمرانی در جنوب غرب دانست و گفت: این محور تا انتها سال جاری بهره برداری می گردد.

بازدید از جاده پاتاوه-دهدشت، آنالیز مسائل جاده در دست ساخت چرام-گچساران و بافت فرسوده گچساران از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهره برداری از طرح های توسعه فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از طرح های توسعه فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید