برگزاری دوره آموزشی مجازی قوانین و مقررات هدایت و رانندگی

به گزارش وبلاگ تور چین، دوره آموزشی مجازی قوانین و مقررات هدایت و رانندگی با نرم افزار BINJO به زودی در منطقه 13 شروع می گردد.

برگزاری دوره آموزشی مجازی قوانین و مقررات هدایت و رانندگی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه، مشارکت شهروندی را کلید ارتقای فرهنگ ترافیکی برشمرد و اضافه کرد: در حوزه آموزش شهروندی، استفاده از ظرفیت سازمان ها در حوزه اجرای آموزش، باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد : معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 با تعامل دانشگاه علمی و کاربردی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ترافیکی نموده است.

او اضافه کرد : این دوره آموزشی که به صورت دو روز در هفته وبا ظرفیت نامحدوده، از هفته آینده دوشنبه 5 آبان ماه برگزار می گردد، موضوعات روانشناسی ترافیک و آشنایی با قوانین مقررات هدایت و رانندگی ارائه می گردد.

به گفته او شرکت در این دوره ها به صورت مجازی، رایگان بوده و در انتها این دوره ها گواهی نامه دانشگاه علمی و کاربردی ارائه می گردد.

عناوین این دوره آموزشی شامل آموزش دوچرخه سواری شهری، آموزش قوانین و مقررات عبور و مرور ایمن شهری، بازآموزی قوانین و مقررات هدایت و رانندگی، آشنایی با حقوق قوانین و رفتارهای شهروندی در حوزه ترافیک، آشنایی با روش های صحیح استفاده از مدل های حمل و نقل عمومی، آشنایی با ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده، امداد اولیه در سوانح رانندگی، آموزش رانندگی با سیمیلاتور و درک خطر، تکنیک های رانندگی در شرایط بحرانی(زلزله -سیل و...)، آموزش مفاهیم محیط زیست در حمل و نقل و ترافیک و ... بوده که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره ها، به سرای محله نزدیک سکونت خود مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری دوره آموزشی مجازی قوانین و مقررات هدایت و رانندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی مجازی قوانین و مقررات هدایت و رانندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید