برنامه های نوروزی رادیو صبا اعلام شد

به گزارش وبلاگ تور چین، شبکه رادیویی صبا با تهیه و تدارک 18 عنوان برنامه نوروزی به استقبال سال 1401 می رود.

برنامه های نوروزی رادیو صبا اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تور چین، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره ویژه برنامه های نوروزی مطرح کرد: با توجه به رویکرد رادیو صبا و انتظار ویژه ای که مخاطبان از این شبکه رادیویی به عنوان مرجع طنز و تفریح در ایام نوروز دارند، این شبکه از آذرماه 1400 با دریافت طرح های ویژه نوروز و آنالیز و ارزیابی آن ها با 18 عنوان برنامه به استقبال سال نو می رود.

از گردشگری تا استعدادیابی و طنز و موسیقی

وی افزود: این مجموعه برنامه ها در حوزه گردشگری، ادبیات استعداد یابی، طنز، مستند نمایشی، موسیقی های نوروزی، روایت داستان های نوروزی و جنگ نمایشی در فضای شاد از 28 اسفند تقدیم مخاطبان می گردد و برنامه های نوی هستند که ویژه ایام نوروز تهیه و تدارک دیده شده اند. گروهی هم از برنامه های روتین شبکه هستند که به صورت ویژه با حال و هوای نوروزی راهی آنتن می گردد.

وی برنامه های همسفر صبا، عید دیدنی با صبا، خانم ها آقایان بهار، دفتر نوروز، آنچه گذشت، در حاشیه و پیک نیک را به عنوان برنامه های نو نوروزی معرفی کرد.

مدیر رادیو صبا درباره ویژه برنامه سال تحویل در این شبکه اعلام کرد، برنامه زنده ویژه سال تحویل از ساعت 15 به مدت پنج ساعت با بخش های متنوع مثل سیاه بازی، اجرای موسیقی زنده، تجلیل از برندگان مسابقات برگزار شده در شبکه و طنز آهنگ همراه با اتفاقات جالب و شنیدنی با اجرای مهبد قناعت پیشه و لاله جلال آبادی همراه مخاطبان می گردد.

همسفر صبا شوید

افتخاری در ادامه گفت: برنامه همسفر صبا در ایام نوروز هر روز ساعت 10 صبح به صورت زنده با اجرای مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلمبر همراه و همسفر مخاطبان رادیو صبا میگردد که در حال سفر مخاطب رادیو صبا هستند و یا در خانه در فضایی شاد همراه و همسفر صبا می شوند. همپای صبا به صورت زنده در ایام نوروز با هدف معرفی منطقه ها گردشگری ایران در قالب مسابقه پیامکی به بیان آداب، سنن نوروزی و اطلاع رسانی نوروزی می پردازد. این برنامه در ایام نوروز هر روز ساعت 18 با اجرای مهدی پر، تقدیم مخاطبان می گردد.

افتخاری مسابقه خنده ساز را از برنامه های شاخص نوروزی در این ایام دانست و گفت: مسابقه استعدادیابی خنده ساز با حضور 18 طنزپرداز فراوری می گردد که بعد از عبور از مراحل مقدماتی به این مسابقه راه پیدا کردند و در 14 روز با هم به رقابت می پردازند. برنده این دوره مسابقه در پایان معرفی می گردد. این مسابقه هر روز ساعت 16 در ایام نوروز به تهیه کنندگی رضا عزتی تقدیم مخاطبان می گردد. بعلاوه برنامه خانم ها آقایان بهار با اجرای منصور ضابطیان روایت های شنیدنی با ترکیب موسیقی تقدیم مخاطبان می نماید. این برنامه به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر روز ساعت 7:30 از رادیو صبا پخش می گردد.

دور ایران با پیک نیک

وی افزود: در برنامه های نوروز، مستند داستانی با رگه های طنز داریم با عنوان پیک نیک که در آن دو تا از کاراکتر های شناخته شده رادیو صبا به نام آقای نیک بختی و نوه اش امیر قشنگم با سفر به جا های کمتر شناخته شده ایران به معرفی این منطقه ها برای گردشگری در ایام نوروز می پردازند. این برنامه به تهیه کنندگی امیر اکبری هرروز ساعت 8:30 تقدیم مخاطبان می گردد. محمدرضا قلمبر مجری طناز رادیو صبا در ایام نوروز در برنامه عید دیدنی با صبا میزبان عوامل این شبکه میگردد و با آن ها هم کلام می گردد و مروری بر خاطرات نوروزی و اتفاقات 1400 در رادیو صبا دارد. این برنامه به تهیه کنندگی نسیم صباغان در ایام نوروز ساعت 14:30 تقدیم مخاطبان می گردد.

افتخاری در پایان اعلام کرد: دفتر نوروز برنامه ای است که امیرحسین مدرس دلنوشته های نوروزی را روایت می نماید که با صدا های خاطره انگیز تلفیق میگردد و دفتر شنیدنی ایجاد می نماید. این برنامه در ایام نوروز هر روز ساعت 13:30 پخش می گردد. جنگ شاد شهر فرنگ در ایام نوروز با شوخی با هر آنچه که می گردد با آن شوخی کرد در فضای شاد با نمایش های طنز به مدت 60 دقیقه تقدیم مخاطبان می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه های نوروزی رادیو صبا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های نوروزی رادیو صبا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید