باید پژوهش را از مدارس آغاز کنیم

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه باید پژوهش را از مدارس آغاز کنیم، گفت: اگر توانستیم دانش آموزان را پرسشگر و امیدوار به آینده تربیت کنیم، بزرگترین خدمت را به کشور کرده ایم.

باید پژوهش را از مدارس آغاز کنیم

غلامحسین خواجه در آیین نواختن زنگ استانی هفته پژوهش و فناوری که امروز (23 آذر) در مدرسه شهیده زهره بنیانیان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آغاز هفته پژوهش و فناوری در مدارس حاکی از این واقعیت است که نطفه پژوهش در مدارس بسته می شود. باید پژوهش را از مدارس آغاز کنیم و همچنان که نیکوکاری، از خودگذشتگی، اخلاق و وطن پرستی را باید در مدرسه آموخت، پژوهش نیز باید در مدارس آموزش داده شود.

به گزارش وبلاگ تور چین، وی با بیان اینکه معلمان در تربیت پژوهشگران برتر اهمیت بسیاری دارند، افزود: اگر توانستیم دانش آموزان را پرسشگر و امیدوار به آینده تربیت کنیم، بزرگترین خدمت را به کشور کرده ایم. آغاز هفته پژوهش نباید تنها به صورت نمادین باشد بلکه با تدوین یک برنامه مدون، گام های موثر در این زمینه برداشته شود.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در سرانجام گفت: به همه پژوهشگران اعلام می کنم که درب های دانشگاه و مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه، به روی آن ها نه تنها در هفته پژوهش بلکه در طول سال، باز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "باید پژوهش را از مدارس آغاز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید پژوهش را از مدارس آغاز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید