فرآیند های نظارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی هوشمند می گردد

به گزارش وبلاگ تور چین، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از هوشمندسازی فرآیند های نظارتی این دانشگاه اطلاع داد.

فرآیند های نظارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی هوشمند می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تور چین، محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به ماموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای توسعه اشتغال پایدار، فرایند های نظارتی این دانشگاه نیز متناسب با این ماموریت، طراحی، برنامه ریزی و اجرا می گردد.

وی ضمن تاکید بر جایگاه ویژه زیر نظام دانشگاه جامع علمی کاربردی و ویژگی های منحصر به فرد آن بر بکارگیری اهرم های نظارتی برای تقویت اثربخشی این جایگاه در سطوح ملی تاکید نمود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: برای ترمیم و اصلاح فرایند های نظارتی، دانشگاه از ارکان نظارتی خود در سطح استان ها و ستاد بهره برده و سعی دارد ضمن توجه به شاخص های نظارتی در طی فرآیند آموزش به ارزیابی اثربخشی خروجی های فرایند نیز بپردازد. به عبارت بهتر ملاحظه شرایط برگزاری آموزش های علمی کاربردی در مراکز دارای اهمیت است، اما در کنار آن باید به ارزیابی اثربخشی خروجی های این فرآیند نیز توجه ویژه گردد به همین علت ضروری است در کنار بازدید از مراکز آموزشی، بازدید از صنایع و سازمان هایی که از دانش آموختگان این دانشگاه در اجرای ماموریت های خود بهره مند می شوند نیز مدنظر قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک ما هنگامی پیروز به اجرای ماموریت علمی کاربردی خواهیم بود که بتوانیم دانش آموختگانی ماهر و توانمند را روانه بازار کار کنیم.

فتحیان اضافه کرد: باتوجه به اینکه آموزش های دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی بر تقاضا و احتیاج بازار کار تعریف و توسعه می یابد، معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در حال طراحی و اجرای فرآیند های نظارتی محصول محور و هوشمند است تا بتواند ساختار حلقه بسته را در فرآیند های کنترلی این دانشگاه اجرایی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرآیند های نظارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی هوشمند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند های نظارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی هوشمند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید