باورنکردنی؛ سفر 80 نفره کاروان ایران به کانادا؟

به گزارش وبلاگ تور چین، کیهان نوشت: نخستین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام جهانی 2022 قطر بامداد 16 خردادماه مقابل تیم ملی کانادا در استادیوم BC Place ونکوور برگزار می گردد.

باورنکردنی؛ سفر 80 نفره کاروان ایران به کانادا؟

برگزاری این ملاقات، فی نفسه برای تیم ملی فوتبال کشورمان که برای جام جهانی قطر آماده می گردد مفید است، زیرا از نقطه نظر فنی اغلب کارشناسان چنین ملاقاتی را مفید ارزیابی نموده اند، اما از آنجایی که مسایل فنی و بحث درخشش در جام جهانی و شعار های زیبای پیرامون آن تنها پوششی است تا آقایان نشسته در فدراسیون و همپالگی های رسانه ای آن ها به لفت و لیس خودشان بپردازند و اساسا به همین منظور در آن جایگاه قرار گرفته اند، بی تردید باید حواس نهاد های نظارتی به این سفر باشد؛ سفری که به نام تیم ملی و در واقع به کام جریانات رخنه نموده در فوتبال خواهد بود؛ جریاناتی که جام جهانی رفتن را برای همین روز ها می خواهند؛ روز هایی که بتوانند از قبل آن جیب خودشان را پر و سفر های تفریحی به شرق و غرب را تجربه نمایند.

شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان که بار ها از این ناحیه شاهد ضربه خوردن ورزش و سواستفاده باند ها و جریانات مختلف بوده، موظف است تا بسیار دقیق این سفر و تعداد افراد اعزامی به کانادا را رصد کند. آن ها که در همین ماجرای اخیر پناهندگی یک ورزشکار دختر مورد اشاره بسیاری از منتقدان هستند به جای آنکه تحت تاثیر صحبت های صد من یک غاز عده ای که جام جهانی را پتک نموده و بر سر جامعه می کوبند قرار بگیرند، باید به طور دقیق و شفاف اعلام نمایند که این کاروان اعزامی چه تعداد همراه خواهد داشت.

موضوع وقتی نگران نماینده تر می گردد که؛ می شنویم بعضی از وزات نشینان که باید نظارت دقیقی بر کار و بار فوتبال و فدراسیون بلاتکلیف و تا خرخره بدهکار به جریانات دلالی و رسانه ای داشته باشند، از امروز به افرادی مختلف رجوع نموده و جویای این شده اند که فدراسیون چه تعداد همراه را با خود به کانادا اعزام خواهد نمود؟!

نگرانی ها زمانی بیشتر می گردد که بعضی منابع از 80 نفره بودن این کاروان خبر می دهند وبعضی نیز تعداد نفرات را بیشتر عنوان می نمایند.

با در نظر گرفتن شرایط مالی کشور و هزینه ای که اعزام این تعداد همراه روی دست فوتبال می گذارد، برای وزرات ورزش و بخش شورای برون مرزی جای مسامحه و انفعال نمی ماند و آن ها باید هر چه سریع تر تکلیف این سفر که برق شوق را در چشم بعضی و ذوق مسافرت به دوردست ها در وجودشان انداخته است معین نمایند.

اینجا بار دیگر ثابت می گردد صعود به جام جهانی در کنار تمام زیبایی هایش، برای یک عده دکان دو نبشی تلقی می گردد تا کار خودشان را پیش ببرند و اهداف شخصی شان را دنبال نمایند.

منبع: فرارو

به "باورنکردنی؛ سفر 80 نفره کاروان ایران به کانادا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باورنکردنی؛ سفر 80 نفره کاروان ایران به کانادا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید