مقرون به صرفه سفر کنید و دوست پیدا کنید!

به گزارش وبلاگ تور چین، شما جزو کدام دسته از آدم ها هستید؟ عاشق سفر و تکنولوژی؟ اگر شما هم مثل من دوست دارید مدام سفر کنید و خیلی به برنامه های نصب شده روی تلفن همراه تان وابسته اید و برای تان مهم است که هزینه های رفت و آمد خود را تا حد امکان کاهش دهید، باید خشنود باشید، چون ما در ادامه به شما همه چیز را در این باره خواهیم گفت.

مقرون به صرفه سفر کنید و دوست پیدا کنید!

بلا بلا کار:

بلا بلا کار یک راه مقرون به صرفه برای رفت وآمد زمینی و به معنی حرف زدن از همه چیز است.

این برنامه این امکان را به ما می دهد تا برای جهتهای بین شهری و شهری از بین همه آدم هایی که هم جهت ما هستند یکی را انتخاب کنیم و با او تا مقصد برویم. در واقع آدم هایی که ماشین شان خالیست، در ازای اندازه پول کم، شاید در حد تقسیم کردن پول بنزین، سرنشین قبول می نمایند. برای استفاده از این خدمات تنها کاری که ضروری است انجام دهیم: وارد سایت می شویم، مبدا، مقصد و تاریخ حرکت مان را انتخاب می کنیم، بعد از سرچ، باتوجه به جایی که ما هستیم و جایی که قصد سفر به آنجا را داریم، چند گزینه برای ما نمایش داده می گردد و تمام آدم هایی که جهتشان با ما یکی ست را می بینیم. باتوجه به آنچه برای ما بهتر است، مثل: ساعت، قیمت و نزدیکی راننده، تصمیم می گیریم.

حساب کاربری راننده:

در این قسمت نام، سن، تلفن، ایمیل، نوع و رنگ وسیله راننده نمایش داده می گردد. تمام فعالیت های راننده با آخرین ساعاتش در اختیار ما قرار می گیرد. اینجا علاوه بر تعیینات، نقطه حرکت و جهتهایی که از آن ها عبور می کنیم با ساعت تقریبی نمایش داده می گردد.

اعتماد کنیم؟

بلا بلا کار زمینه ای را فراهم نموده تا بتواند اعتماد مسافران را جلب کند. مثلا به رفتار و دقت راننده ها نظر می دهد، بعلاوه مسافران می توانند راجع به نحوه رانندگی و رفتار راننده ها نظر بدهند که با همین ها ما می توانیم انتخاب و اعتماد کنیم.

طبقه بندی:

در این سایت ما می توانیم بر اساس قیمت و زمان، گزینه ها را مرتب سازی کنیم.

به همین سادگی و کم خرجی!

در ایران چه کنیم؟

سوال بسیار بسیار خوبی فکر شما را درگیر کرد. حدود 2سال است که در کشور عزیزمان یک گروه خوب مهندسی اپلیکیشنی مشابه را به نام کاروانرو درست کردند.

کاروانرو به شما یاری میکنه تا افرادی که با خودرو به محلی مشابه شما سفر می نمایند رو پیدا کنید، این کار به صورت بالقوه ای باعث کاهش زمان سفر روزانه شما و کم کردن هزینه سفر تا نصف میشه.

جمله بالا را خود کاروانرویی ها در وصف برنامه شان نوشتند. برای استفاده از خدمات این سایت حتما باید یک پروفایل شخصی درست کنید با کلی جزییات. مثل اینکه چه سبک آهنگ هایی گوش می دهید، راجع به چه چیزهایی دوست دارید صحبت کنید و چند جمله ای راجع به خودتان. در واقع افزودن این جزییات به ما و دیگران یاری می نماید که خیلی راحت تر اعتماد کنیم.

پروفایل در این برنامه از نقش بسیار مهمی برخوردار است، چون از چند طریق هویت شخص کاربر را آنالیز و تایید می نمایند.

اگر قصد استفاده از این سایت را داشتید اطلاعات کاملی از خود را آماده کنید.

چطور با کاروانرو کار کنیم؟

ساز و کار این برنامه مشابه همان نسخه خارجیست. هم به عنوان مسافر هم به عنوان راننده سفر خود را تعیین می کنیم و برترین گزینه به ما پیشنهاد داده می گردد.

دلایلی که ما را برای استفاده از این اپ قانع می نماید:

اول از همه آنچه که مهم ترین نکته برای ما محسوب می گردد(به عنوان مسافر)، صرف هزینه کم تر و سرعت بهتر است. راننده هم هزینه هایش را تا 80 درصد کاهش می دهد.

دوم اینکه به طبعیت و شهرمان احترام می گذاریم و از ورود خودروهای تک سرنشین به شهر جلوگیری می کنیم.

در آخر هم دوست های جدیدی پیدا می کنیم.

کارکردن با این سایت خیلی آسان است. حتما از آن استفاده و حمایت کنید.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ تور چین

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "مقرون به صرفه سفر کنید و دوست پیدا کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه سفر کنید و دوست پیدا کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید