اجرای پویش مردمی ایران سبز، هر جوان گلستانی یک نهال درخت

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرنگاران/گلستان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای پویش مردمی ایران سبز در این استان با مشارکت جوانان هلال احمری و همزمان با سراسر کشور اطلاع داد.

اجرای پویش مردمی ایران سبز، هر جوان گلستانی یک نهال درخت

فاطمه میرزاحسینیان در گفت و گو با وبلاگ تور چین و اهالی رسانه و مطبوعات با اشاره به رسالت های اجتماعی جمعیت هلال احمر در کنار رسالت های عمومی و امدادی این نهاد مردمی، اظهار کرد: ما همیشه به عنوان یک نهاد مردمی به موضوعات اجتماعی و منافع ملی و عمومی و مردم عزیز توجه داشته ایم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ایم.

وی با بیان اینکه شاید جمعیت هلال احمر به صورت مستقیم در بسیاری از امور وظیفه مندی مستقیمی نداشته باشد اما رسالت های اجتماعی ما به فعالیت های مصوب و تعریف شده محدود نمی گردد، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر هیچ گاه خود را به دور از مردم و جدای از سرنوشت و رخدادهای بطن زندگی مردم در بستر اجتماع ندانسته است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه با هدف کاهش آلودگی هوا، حفظ منابع آبی، جلوگیری از فرسایش خاک و اشاعه فرهنگ درختکاری پویش ایران سبز با همکاری هلال احمر و منابع طبیعی و آبخیز داری استان برگزار خواهد شد؛ گفت: طرح نهال کاری تحت عنوان پویش مردمی ایران سبز در سرتاسر شهرستان های استان با حضور و مشارکت جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می گردد.

حسینیان با اشاره به اینکه در این پویش بالغ بر 300 نفر از جمعیت جوانان هلال احمر شرکت خواهند کرد، ادامه داد: شعار این طرح ایران سبز، هر ایرانی یک نهال خواهد بود که در آن بیش از 18 هزار اصله نهال در منطقه ها کم درخت شهرستان ها کاشته می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای پویش مردمی ایران سبز، هر جوان گلستانی یک نهال درخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پویش مردمی ایران سبز، هر جوان گلستانی یک نهال درخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید