کی بیخیال کشتی می شوید آقای باروز؟

به گزارش وبلاگ تور چین، فینال وزن 79 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جهانی بلگراد بین محمد نخودی و جردن باروز برگزار گشت؛ کشتی گیر جوان کشورمان در دومین تقابل خود با ستاره امریکایی وزن 79 کیلو، در پی شکستن طلسمی سنگین بود، اما با وجود برتری در وقت نخست، در نهایت 4-2 به او باخت تا پانزدهمین شکست کشتی گیران ایرانی مقابل باروز را ببینیم.

کی بیخیال کشتی می شوید آقای باروز؟

کشتی گیر 34 ساله امریکایی برای کسب پنجمین طلای جهانی خود، نخودی از ایران را پیش روی خود می دید؛ کشتی گیر 21 ساله ای که سال پیش برای اولین بار مقابل باروز مبارزه کرده و باخته بود؛ محمد این بار مصمم بود تا دست به کار بزرگی زده و طلسمی را بشکند که خیلی از چهره های نامدار کشتی ایران در سال های اخیر پیروز به انجام آن نشده بودند؛ او البته در این کار پیروز نبود تا دومین شکستش برابر باروز ثبت شود.

صادق گودرزی و عزت الله اکبری، بیشترین مبارزه و شکست را مقابل باروز داشته اند؛ آن ها هر سه مبارزه خود را به این حریف واگذار کرده اند و نخودی با قبول شکست امشب، در کنار پیمان یار احمدی، برای دومین بار از ستاره وزن 79 کیلوگرم جهان مغلوب گردید.

جز سه کشتی گیر فوق مرتضی رضایی قلعه، علیرضا قاسمی، سیدعلی موسوی، مصطفی حسین خانی نیز هر کدام یکبار به جردن باروز باخته اند. شکست امشب نخودی مقابل باروز و کسب پنجمین طلای جهان از طریق این کشتی گیر نشان داد که تنها یک راه برای شکست پیرمرد امریکایی وجود دارد؛ خودش بازنشسته شود!

ورزش سه

منبع: فرارو

به "کی بیخیال کشتی می شوید آقای باروز؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی بیخیال کشتی می شوید آقای باروز؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید