کاخ جهانی گلستان و مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد از جمله مراکزی هستند که رسما اعلام بازگشایی نموده اند

به گزارش وبلاگ تور چین، موزه ها از 18 فرودین ماه 1400 با دستور ستاد کرونا تعطیل شده بودند. مدیرکل موزه ها پیش از این گفته بود که موزه ها و محوطه های تاریخی در گروه دوم مشاغل قرار گرفته اند که در شرایط نارنجی می توانند فعالیت داشته باشند.

کاخ جهانی گلستان و مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد از جمله مراکزی هستند که رسما اعلام بازگشایی نموده اند

در این اطلاعیه ها آمده که براساس بخشنامه صادرشده از سوی اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با استناد به شرایط اعلامی از سوی وزارت بهداشت و درمان کشور، مبنی بر قرار گرفتن شهر تهران در موقعیت (رنگ بندی نارنجی) از تاریخ بیست و هفتم شهریورماه 1400، موزه های این مجموعه ها با رعایت تمام ضوابط و پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی می شوند.

این در حالی است که وزارت بهداشت ایران روز شنبه گفت که در شبانه روز گذشته 355 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

بنا به اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در زمان اعلام شده، نزدیک به 13 هزار بیمار تازه مبتلا به کووید-19 هم در کشور شناسایی، و از میان آن ها 2هزار و 124 نفر بستری شده اند.

منبع: خبرکانادا

به "کاخ جهانی گلستان و مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد از جمله مراکزی هستند که رسما اعلام بازگشایی نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ جهانی گلستان و مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد از جمله مراکزی هستند که رسما اعلام بازگشایی نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید