پیش بینی جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور

به گزارش وبلاگ تور چین، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته، گفت: از این رو افزایش غلظت آلاینده ها در بعضی شهرها دور از انتظار نیست.

پیش بینی جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور

ایسنا: صادق ضیائیان با بیان این که براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی تا انتها هفته در قالب مناطق واقع در نیمه شمالی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، اظهار کرد: از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی امروز (18 آبان ماه) در برخی نقاط استان های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، غرب یزد، جنوب اصفهان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا (19 آبان ماه) در برخی نقاط هرمزگان، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب فارس، جنوب بوشهر و جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، رگبار رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و موقت پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که شدت بارش طی امروز در هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و شرق فارس است، گفت: طی روز دوشنبه (20 آبان ماه) در سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

به گفته ضیائیان طی امروز و فردا شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

وی در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (19 و 20 آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات غبارآلود با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "پیش بینی جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید