پوشیدن دوبنده تیم ملی و کسب طلای المپیک مهمترین هدف من است

به گزارش وبلاگ تور چین، قهرمان طلایی ایران در مسابقات آسیایی تایلند با اشاره به آمادگی کامل خود از لحلاظ جسمانی و فنی گفت: پوشیدن دوبنده تیم ملی و کسب طلای المپیک مهمترین هدف من است.

پوشیدن دوبنده تیم ملی و کسب طلای المپیک مهمترین هدف من است

به گزارش وبلاگ تور چین از زنجان، میثم نصیری امروز در حاشیه مراسم استقبال از مدال آوران رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا در گفت وگو با وبلاگ تور چین گفت: سطح این مسابقات مانند بازیهای جهانی نبود اما همه مدعیان آسیایی از جمله حریفانی از کشور ازبکستان و مغولستان در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه با پنج حریف قدر در این مسابقات کشتی گرفته است، ابراز کرد: در دور نخست تا سوم به ترتیب با حریفانی از کشورهای تایلند، ازبکستان و مغولستان روبه رو شده و در مسابقه ماقبل فینال کشتی گیر ژاپنی را پشت سر گذاشته و در بازی فینال نیز پیروز به شکست کشتی گیر قزاق شده است.

قهرمان طلایی ایران در مسابقات آسیایی کشتی آزاد در تایلند با اشاره به اینکه هدفش در این مسابقات فقط کسب مدال طلا بود، توضیح داد: حریفان از سطح خوبی برخوردار بودند اما با توجه به آمادگی بالایی که داشتم توانستم همه رقبا را از پیش رو بردارم و به مدال طلا دست یابم.

وی با اشاره به اینکه دو هفته دیگر مسابقات جام مغولستان و پس از آن مسابقات جام روسیه برگزار می گردد، بیان نمود: درخشش در این مسابقات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند نظر کادر فنی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی را جلب کند.

نصیری با اشاره به پیش رو بودن مسابقات انتخابی تیم ملی بیان کرد: با توجه به اینکه در وزن 65 کیلوگرم دو کشتی گیر مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی هستند، کسب قهرمانی در مسابقات برای من بسیار مهم است.

وی اعلام کرد: سید احمد محمدی در مسابقات جهانی حضور یافت و نائب قهرمان شد و من نیز توانستم قهرمان جهان را شکست دهم و در حال حاضر 100 درصد برای پوشیدن دوبنده تیم ملی و طلای المپیک فکر می کنم.

قهرمان طلایی ایران در مسابقات آسیایی کشتی آزاد در تایلند ابراز کرد: در مسابقات تایلند با اختلاف 10 امتیاز عنوان نخست را کسب کردم و اگر در این بازیها دوم می شدم نظر کادر فنی تیم ملی برای دوبنده وزن 65 کیلوگرم به طور کامل تغییر می کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاری که در مسابقات نتیجه بهتری بگیرد، دوبنده تیم ملی از آن او می گردد، بیان نمود: امیدوارم در مسابقات جام جهانی آمریکا نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

منبع: تسنیم

به "پوشیدن دوبنده تیم ملی و کسب طلای المپیک مهمترین هدف من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشیدن دوبنده تیم ملی و کسب طلای المپیک مهمترین هدف من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید