پدری: اتلتیکومادرید ترکیب خیلی خوبی دارد، بازی دشواری خواهد شد

به گزارش وبلاگ تور چین، هافبک تیم فوتبال بارسلونا بازی سختی را مقابل شاگردان دیه گو سیمئونه در لالیگای اسپانیا پیش بینی کرد.

پدری: اتلتیکومادرید ترکیب خیلی خوبی دارد، بازی دشواری خواهد شد

به گزارش وبلاگ تور چین، پدری هافبک 19 ساله بارسلونا در آستانه ملاقات خانگی فردا شب (یکشنبه) این تیم با اتلتیکومادرید در هفته بیست وسوم لالیگای اسپانیا به شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: اتلتیکومادرید طبق معمول برای فشار آوردن به ما به نوکمپ می آید. آنها در جریان بازی فشار زیادی وارد می نمایند، اما امیدواریم در بازی فردا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. اتلتیکومادرید ترکیب خیلی خوبی دارد و بازی دشواری خواهد شد. به نظرم بازی خوبی برای طرفداران خواهد بود.

این هافبک اسپانیایی که به علت مصدومیت عضلانی و در ادامه ابتلا به ویروس کرونا نزدیک به چهار ماه به دور از میادین بود و در رجحان یک بر صفر اخیر بارسلونا مقابل آلاوس به ترکیب آبی واناری ها بازگشت، در این خصوص گفت: مدتی طولانی بود که بازی نکرده بودم و در بازی با آلاوس بار دیگر طرفداران را دیدم. امیدوارم فردا شب هم بازی خیلی خوبی گردد.

وی در سرانجام گفت: حضور طرفداران در استادیوم برای ما خیلی مهم است. گوش دادن به شور و محبت آنها شگفت انگیز است و این به ما قدرت زیادی می دهد.

پدری این فصل در هفت بازی برای کاتالان ها به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پدری: اتلتیکومادرید ترکیب خیلی خوبی دارد، بازی دشواری خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدری: اتلتیکومادرید ترکیب خیلی خوبی دارد، بازی دشواری خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید