واریز یارانه نقدی اسفند ماه، چه کسانی آخرین یارانه خود را می گیرند؟

به گزارش وبلاگ تور چین، در هفته آینده آخرین یارانه سال جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد و 9 روز تا شروع زمان واریز سود سهام عدالت به جای مانده است.

واریز یارانه نقدی اسفند ماه، چه کسانی آخرین یارانه خود را می گیرند؟

در روز دوشنبه هفته جاری آخرین یارانه معیشتی بنزین به جساب سرپرستان خانوار حدود 60 میلیون نفر واریز شد. این واریزی آخرین یارانه معیشتی سال جاری بود.

در هفته آینده نیز باید آخرین یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز گردد. مبلغ آن همچون ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

براساس زمان بندی از پیش مشخص شده، قاعدتا باید صد و سی و سومین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز آدینه 20 اسفند ماه 1400 به حساب سرپرستان خانوار، پرداخت گردد.

اما از آنجایی که روز 20 اسفند ماه با تعطیلی انتها هفته مصادف است، به احتمال زیاد همچون موارد مشابه قبلی این واریزی یک روز زودتر یعنی ساعت 24 روز پنجشنبه 19 اسفند ماه انجام می گردد.

بعلاوه بر حسب مصوبه ستاد ملی کرونا قسط وام کرونا از یارانه برداشت می گردد. بیش از 21 میلیون خانوار در بهار سال قبل وام کرونا گرفتند. در این ماه بیست و یکمین قسط مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا کسر می گردد.

تعداد کسانی که یارانه نقدی دریافت می نمایند حدود 78 میلیون نفر است. این احتمال وجود دارد که حدود 20 میلیون نفر از یارانه بگیران در این ماه آخرین دریافتی خود را داشته باشند.

براساس لایحه بودجه سال آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در سال آینده حدود سه دهک از یارانه بگیرانی که عایدی بیشتری دارند را شناسایی کند.

این افراد برای جذف به سازمان برنامه و بودجه معرفی می گردد. بنابراین احتمال وجود حذف گروهی از یارانه بگیران وجود دارد.

منبع: تجارت نیوز

به "واریز یارانه نقدی اسفند ماه، چه کسانی آخرین یارانه خود را می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز یارانه نقدی اسفند ماه، چه کسانی آخرین یارانه خود را می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید