همکاری دو برند مرجع سفـر و خبر در بازارجهانـی گردشگری

به گزارش وبلاگ تور چین، سایت Tripadvisor به عنوان بزرگترین وب سایت سفر و مرجع گردشگری دنیا با بیش از 315 میلیون بازدید نماینده در ماه و کمپانی بزرگ خبری CNN با هم همکاری می نمایند. این کمپانی خبری و تلوزیونی در وب سایت سفر خود با همکاری سایت Tripadvisorمیلیون ها تن از مخاطبان و کاربران مشاور سفر را بخود جذب می نماید.

همکاری دو برند مرجع سفـر و خبر در بازارجهانـی گردشگری

خوانندگان وب سایت سی ان ان از این پس می توانند درباره هتل ها، رستوران ها، مراکز تفریحی و خرید و موزه ها و به طور کلی تمامی خدمات و کالاهای گردشگری کالا و یا خدمات گردشگری و مسافرتی که در سایت CNN به آن اشاره می گردد، مستقیماً به تمامی اطلاعات، عکس ها، نقشه ها و دیدگاه های ثبت شده در وب سایت Tripadvisor دسترسی یابند.

این همکاری به کاربران و خوانندگان CNN فرصت می دهد که درباره نحوه کارکرد ثبت نام و رزرو هتل ها و نیز قیمت کالاها و مراکز گردشگری بیش از 4000 هتل که شریک تجاری صفحه CNN TRavel هستند، دست به مقایسه بزنند.

مدیران سایت Tripadvisor ارزش همکاری با سی ان ان را دسترسی مخاطبان خود به انواع مقالات با کیفیت و محبوب صفحه CNN Travel می دانند. از دیگر سو مدیران و کارگزاران صفحه سی ان ان تراول در این شرکت بزرگ خبری ایجاد فرصت تازه ای برای کاربران خود برای کسب تجربه ای عمیق تر و گسترده تر از حد معمول، با استفاده از اطلاعات Tripadvisor و نیز جذب میلیون ها مخاطب این سایت مرجع مسافرتی را فرصتی به نفع خود توصیف نموده اند. دسترسی به سایت Tripadvisor هم به وسیله موبایل و هم روش های دیگر آنلاین برای کاربران فراهم است.

منبع: www.cnn.com

منبع: الی گشت

به "همکاری دو برند مرجع سفـر و خبر در بازارجهانـی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دو برند مرجع سفـر و خبر در بازارجهانـی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید