ملک اربابی زرافه ها در کنیا

به گزارش وبلاگ تور چین، اینجا ملک اربابی زرافه هاست، محوطه ای وسیع در حوالی مرکز کنیا. هتلی که در آن، صبح ها به جای صدای ساعت با شیطنت های زرافه ها بیدار می شوید. بعد با آنها صبحانه می خورید و در حریمی امن، بیشتر درباره این حیوان دوست داشتنی گیاه خوار، می آموزید. اگر عاشق اقامتگاه های خاص هستید، در این مطلب بیشتر درباره ملک اربابی زرافه ها بدانید.

ملک اربابی زرافه ها در کنیا

ملک اربابی زرافه ها در کنیا

آفریقا، سرزمین بی نظیری است. جایی که هنوز گونه های منحصربه فردی در آن زندگی می نمایند. از جنگل تا بیابان هایش، پر از رازهایی مگوست. در این سرزمین، بخش هایی برای مشاهده حیواناتی خاص درنظر گرفته شده است. یکی از این بخش ها، ملک اربابی زرافه ها در کنیا است. محدوده ای که نزدیک به یک قرن پیش ساخته شده است. در میان این ملک، هتلی برای استراحت و لذت بردن از زندگی در کنار زرافه ها دارید. جایی که موقع خوردن صبحانه یا وقتی که شب روی تخت دراز کشیده اید، ممکن است با گردن دراز یک زرافه که از پنجره اتاق تان داخل شده، شگفت زده شوید. اگر دوست دارید در تور خارجی کنیا شرکت کنید، خوب است درباره این هتل کنیا نیز اطلاعاتی داشته باشید.

تاریخچه هتل ملک اربابی زرافه ها

ملک اربابی زرافه ها در غرب کنیا و در 20 کیلومتری شهر نایروبی مرکز کنیا واقع شده است. این ملک در سال 1979 تاسیس شد. در ابتدا بریتانیایی ها این هتل را ساختند تا از طبیعت و وجود حیوانات منحصربه فرد لذت ببرند. بعدها اما این هتل و املاک اطراف آن توانستند نقشی در حفاظت از زرافه ها داشته باشند. اکنون هتل ملک اربابی زرافه ها یا هتل زرافه ها (Giraffe Manor) جایی است که انسان ها در کنار زرافه ها اقامت دارند. در اینجا مهمان ها، صبح ها به وسیله زرافه ها از خواب بیدار می شوند و همراه با آنها، صبحانه میل می نمایند.

هتل زرافه ها واقع در ملک اربابی زرافه ها با وسعت 86 هکتار و محوطه بسیار بزرگ، سرسبز و زیبا به میزان 56 هکتار برای زرافه ها ساخته شده تا آزادانه در آن قدم بزنند.در این ملک، از یک گونه زرافه روچیلد (بدن به رنگ سفید با لکه های قهوه ای رنگ) که اغلب در شرق آفریقا هستند و 40 زرافه دیگر در این ملک زندگی می نمایند. در تور کنیا علاوه بر این هتل می توانید باز هم زرافه ببینید اما تجربه زندگی با زرافه ها، اینجا را خاص تر نموده است.

امکانات و خدمات هتل زرافه ها

- اتاق های راحت و مجهز با تمامی امکانات مدرن

- رستوران های متنوع با منوهای غنی از غذاهای محلی و بین المللی

- استخرهای آب گرم و سرسبز در حیاط هتل

- امکانات کنفرانس و تجهیزات برای دیدار های تجاری و رویدادهای ویژه

گونه های مختلف زرافه های ساکن ملک اربابی زرافه ها

ملک اربابی زرافه ها در کنیا به عنوان یکی از نقاط مهم حفاظت از زرافه ها مطرح و میزبان چندین گونه زرافه است. در این ملک، شما می توانید با گونه های مختلف زرافه آشنا شوید. در زیر به بعضی از آنها اشاره نموده ایم.

زرافه شمالی (Northern Giraffe):

این گونه از زرافه در شمال آفریقا، از جمله در کنیا، مشاهده می گردد. گرایش به سبک زندگی درخت خواری و مصرف گیاهان درختان بلند، ویژگی های این گونه هستند.

زرافه جنوبی (Southern Giraffe):

زرافه جنوبی گونه ای است که در جنوب آفریقا یافت می گردد. این گونه نیز به شکل اصولی از گیاهان درختی تغذیه و در مراتع باز و بیابان ها زندگی می نماید.

زرافه معمولی (Masai Giraffe):

این گونه از زرافه در شرق و مرکز آفریقا یافت می گردد و جزء بزرگ ترین گونه های زرافه است. با طول گردن بلند و الگوهای شکار بر روی بدن، زرافه معمولی از دیگر گونه ها متمایز می گردد.

زرافه رتیکوله (Reticulated Giraffe):

این گونه از زرافه در منطقه های از شمال شرق آفریقا از جمله کنیا یافت می گردد. الگوهای رتیکوله شکل دهی بر روی بدن این زرافه را تشکیل می دهد و از سایر گونه ها قابل تمیز است.

زرافه ماداگاسکار (Thornicrofts Giraffe):

این گونه از زرافه در منطقه های از کنیا زندگی می نماید. آنها دارای الگوهای چکه دار منحصر به فرد بر روی بدن هستند و در مراتع باز و جنگل ها زندگی می نمایند.

هر یک از این گونه ها دارای خصوصیات فیزیکی و رفتاری منحصربه فردی هستند و به حفظ تنوع زیستی در این منطقه یاری می نمایند. ملک اربابی زرافه ها در کنیا، با ایجاد محیط های حفاظت شده و برنامه های مدیریت مستمر، سال هاست که با موفقیت به فعالیت خود ادامه می دهد.

تغذیه زرافه ها

زرافه ها به عنوان حیوانات گیاه خوار شناخته می شوند. زندگی آن ها بیشتر در منطقه های با گیاهان خوشه ای و انواع گیاهان سبز ادامه می یابد. گرچه زرافه ها اصولاً گیاهان را مصرف می نمایند، اما گاهی نیز به شکارهای کوچک مانند حشرات نیز مشغول می شوند. در ملک اربابی زرافه ها این حیوانات سر میز صبحانه مهمانان نیز می آیند و از پنکیک ها و میوه ها می خورند. در تور کنیا حتما زمانی را برای سافاری و مشاهده حیات وحش در نظر داشته باشید تا بیشتر و از نزدیک با زندگی انواع گونه ها آشنا شوید.

نقش زیست بومی زرافه ها

زرافه ها نقش اساسی در حفظ تعادل زیست بوم های طبیعی ایفا می نمایند. این حیوانات با گیاه خواری خود، کنترل جمعیت گیاهان و انواع جانوران دیگر را تنظیم می نمایند و این به حفظ تعادل در طبیعت یاری می نماید.

تلاطم های محیطی زرافه ها

زرافه ها با تغییرات محیطی، نظیر کاهش تعداد درختان یا تخریب محیط های طبیعی، معرض خطر قرار گرفته اند. کوشش های حفاظتی برای حفظ زرافه ها و محیط زیست آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تور کنیا همراه با وبلاگ تور چین

کنیا، یکی از جاذبه های توریستی برجسته در آفریقاست که با زیبایی های طبیعی، پارک های ملی غنی و تنوع فرهنگی خود، سفری فراموش ناپذیر را برای گردشگران ایجاد می نماید.

کنیا یک کشور زیبا و پرنشاط است. در تور کنیا می توانید پارک های ملی، سواحل زیبا و آثار تاریخی بسیار ارزشمندی را ببینید.

یکی از جذابیت های اصلی کنیا، پارک های ملی و منطقه ها حفاظت شده آن است. پارک ملی ماسائی مارا، پارک ملی آمبوسلی و پارک ملی نایروشا، از برترین ها هستند. با تور کنیا و سفر به این منطقه ها، فرصتی منحصربه فرد برای تماشا گونه های مختلف حیات وحش، از جمله شیر، گرگ، گوریل و البته زرافه ها خواهید داشت.

فرهنگ و تاریخ در تور کنیا

بازارهای محلی و روستاهای سنتی از شاهکارهای فرهنگی کنیا هستند. در اینجا با زندگی مردمان این کشور آشنا می نمایند. بازدید از موزه ها و جاذبه های تاریخی، تجربه فرهنگی بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سخن آخر

در این مقاله از هتل ملک اربابی زرافه ها برای تان گفتیم. این هتل در کشور کنیا است و علاوه بر محیط زیبای طبیعی، فرصت هم زیستی با زرافه ها را نیز برای تان پدید خواهد آورد. اگر دوست دارید در تور کنیا شرکت کنید، وبلاگ تور چین همراه شماست. با کارشناسان ما تماس بگیرید و برترین برنامه سفر با امکانات و شرایط عالی را دریافت کنید.

منبع: دالاهو

به "ملک اربابی زرافه ها در کنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملک اربابی زرافه ها در کنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید