معرفی تعدادی از پرطرفدارترین خوراکی های دنیا

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرنگاران/ این خبر پیرامون پرطرفدارترین خوراکی های دنیا برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

معرفی تعدادی از پرطرفدارترین خوراکی های دنیا

پاپ کورن

ذرت بو داده یا پاپ کورن امروزه به عنوان یکی از محبوبترین محصولات غذایی دنیا شناخته می گردد. این محصول در زمان قدیم در کشور های اروپایی و آمریکایی به افرادی که برای سرگرمی به سیرک می رفتند، داده می شد.

ماسالا دوسا

ماسالا دوسا یک غذای محلی محبوب منطقه جنوب هندوستان است. این غذا که از برنج، عدس، سیب زمینی و برگ کاری درست می گردد، یکی از معرفه های فرهنگ، هنر و تاریخ هندوستان است.

پیتزا ناپولی

امروزه یکی از دوست داشتنی ترین غذا های دنیا با نام پیتزا شناخته می گردد. بعضی بر این باور هستند که اولین پیتزا ها زمانی پخته شد که سربازان ساسانی سپرشان را روی آتش گذاشته و بعد خمیری روی آن می گذاشتند و مواد غذایی مختلفی مانند خرما و پنیر را روی آن می ریختند. پیتزای امروزی ابتدا در ناپولی پخته شد. پیتزای ناپولی در دوازدهمین اجلاس کارگروه میراث دنیای یونسکو وارد لیست میراث ناملموس یونسکو شد.

شکلات

مردم بومی منطقه ای که در نزدیکی اکوادور زندگی می کردند، محصولی به نام کاکائو می کاشتند و از آن به عنوان خوراک، دارو و نوشیدنی استفاده می کردند. امروزه به محصولاتی که با کاکائو فراوری می گردد، شکلات می گویند. این محصولات تا میزان ای در دنیا محبوب هستند که روز هفتم ژوئیه به نام آنها جشن گرفته می گردد. امروزه آلمان، بلژیک، کره جنوبی، مکزیک و کانادا موزه هایی را به شکلات اختصاص داده اند.

منبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از پرطرفدارترین خوراکی های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از پرطرفدارترین خوراکی های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید