محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو اعلام شد ، کندوان از این ساعت یکطرفه می گردد ؛ آزدراه تهران ـ شمال چطور؟ ، محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به مشهد

به گزارش وبلاگ تور چین، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را در تعطیلات سرانجام هفته جاری و ابتدای هفته آینده برای محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت.

محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو اعلام شد ، کندوان از این ساعت یکطرفه می گردد ؛ آزدراه تهران ـ شمال چطور؟ ، محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به مشهد

به گزارش وبلاگ تور چین، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 22 شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه بیست و هفتم از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد، محورهای قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

پلیس راهور درباره محدودیت محور کندوان خاطرنشان کرد که تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 10 الی 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر از کرج میدان امیرکبیر آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

  • محدودیت های ترافیکی در تعطیلات آخر هفته ؛ محدودیت تردد خودرو در مسیر کاروان های زیارتی مشهد | این محورها مسدودند | آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده ها

بعلاوه رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 10 الی 24 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

به علاوه پلیس راهور محور هراز را نیز شامل محدودیت ترافیکی دانست و خاطرنشان کرد که محدودیت یکطرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، آدینه و شنبه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

بعلاوه از ساعت 12 الی 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 شهریور و بعلاوه از ساعت 6 بامداد تا 24 روزهای آدینه و شنبه و یکشنبه تردد تمامی کامیون های سنگین به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز کماکان ممنوع است.

منبع: همشهری آنلاین

به "محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو اعلام شد ، کندوان از این ساعت یکطرفه می گردد ؛ آزدراه تهران ـ شمال چطور؟ ، محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو اعلام شد ، کندوان از این ساعت یکطرفه می گردد ؛ آزدراه تهران ـ شمال چطور؟ ، محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید