شایعات پیرامون آیفون 15 ، محصول اپل با چه قیمت به ایران می آید؟

به گزارش وبلاگ تور چین، بنابر شنیده ها بسیاری از ویژگی های آیفون 15 مانند هر سال، پیش از معرفی به بیرون درز پیدا نموده اند. از گوشی موبایل نو اپل چه توقعات و انتظاراتی باید داشت؟

شایعات پیرامون آیفون 15 ، محصول اپل با چه قیمت به ایران می آید؟

به گزارش تجارت نیوز، طبق روال هر سال قرار است شرکت اپل در اواخر تابستان امسال از خانواده آیفون 15 رونمایی کند. با نزدیک شدن به رویداد این شرکت، اطلاعات درز پیدانموده از مشخصات محصولات نو نیز مانند هرسال رو به افزایش هستند.

بعلاوه شایعه افزایش قیمت گوشی های اپل نیز بسیاری از هواداران را نگران نموده است. از این رو بسیاری از کاربران با جدیت هرچه تمام حواشی اطراف محصولات نو اپل را دنبال می نمایند.

آیفون 15 پرو مکس؛ گران ترین تلفن ساخت اپل؟

طبق اطلاعات درز پیدا نموده، آیفون 15 پرو مکس گرانترین گوشی موبایل ساخته شده به وسیله اپل خواهد بود. بدین معنا که مدل های 128 گیگابایت، 256 گیگ، 512 گیگ و 1 ترابایت به ترتیب 1299، 1399، 1599 و 1799 دلار قیمت گذاری خواهند شد. انتظار می رود با در نظر گرفتن قیمت فعلی ارز و در صورت عدم مشکل رجیستری، مدل پایه با قیمت حدودی 80 میلیون تومان در دسترس خریداران قرارگیرد.

بنابر شنیده ها مدل های پرو به علت استراتژی نو شرکت اپل به احتمال زیاد شاهد افزایش قیمت مذکور شوند. استراترژی اپل مبنی بر افزایش شکاف میان محصولات پرو و عادی این شرکت ممکن است کاربران زیادی را در سراسر جهان ناامید کند.

چرا آیفون 15 گران می گردد؟

نقدها فراوانی مبنی بر عدم وجود تغییرات اساسی میان نسل های مختلف آیفون همیشه بر شرکت اپل وارد بوده است. از این رو احتمال می رود امسال شاهد تغییرات اساسی تری در تلفن های نو باشیم.

کاهش مقدار حاشیه صفحه نمایش در کنار جایگزینی شاسی تیتانیومی با استیل از نکات مثبت به کار رفته در طراحی آیفون های نو خواهند بود.

حذف همراه قدیمی آیفون ها!

با معرفی نخستین آیفون در سال 2007 اهرم کوچکی در کنار این گوشی ها با وظیفه قطع و وصل نمودن صدای زنگ، به یکی از نماد های اصلی تلفن های اپل تبدیل شد.

حال با گذشت 15 سال قرار است این اهرم جای خود را به دکمه (اکشن) دهد. این دکمه احتمالا قابل برنامه ریزی به وسیله کاربران جهت مقاصد متفاوت خواهد بود. پیش از این دکمه اکشن در ساعت اپل واچ اولترا دیده شده بود.

اما یک تغییر اساسی دیگر هم در انتظار علاقه مندان برند آیفون است.

در سال های اخیر اتحادیه اروپا قانون نوی را مبنی بر استفاده تمامی تلفن های همراه از پورت شارژ یکسان را وضع کرد. این قانون که به علت حمایت از حق مشتریان وضع شده است، شرکت اپل را مجبور به استفاده از پورت USB تایپ C می نماید.

این اقدام اپل به معنی خداحافظی با فناوری از رده خارج لایتنینگ در آیفون های نو است. گفته می گردد گوشی های اپل از آیفون 5 تا 14 میزبان این پورت نه چندان دوستداشتنی بوده اند. پورت شارژ نو، کاربران را قادر به استفاده از تمامی شارژرهای گوشی های اندرویدی یا حتی تبلت های اپل بر روی آیفون های نو می نماید.

رنگ بندی نو آیفون های 15

طبق شایعه های منتشر شده قرار است Iphone های 15 و 15 پلاس در رنگ های سورمه ای تیره (میدنایت)، سفید (استارلایت)، قرمز،آبی و صورتی عرضه شوند.

بعلاوه مدل های 15 پرو و 15 پرو مکس نیز احتمالا در در رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و زرشکی در دسترس کاربران قرار می گیرند.

منبع: فرارو

به "شایعات پیرامون آیفون 15 ، محصول اپل با چه قیمت به ایران می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات پیرامون آیفون 15 ، محصول اپل با چه قیمت به ایران می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید